Geen waterongevallen meer?

  • Hallo allemaal,


    Het is me nu een al een tijdje opgevallen dat er totaal geen waterongevallen meer plaatsvinden. Ik heb enkele kazernes volledig uitgerust met waterongevallen voertuigen/aanhangers/etc en tot ergens half/eind vorig jaar had vrij regelmatig meldingen van personen te water, boot aan het zinken, zwemmer in nood en dat soort dingen. Nu dus niet meer.


    Waar ligt dit aan? Hoe komt het dat ik dergelijke waterongevallen meldingen niet meer krijg?

  • Ik zelf heb ze ook regelmatig.

    Ik weet niet of je bij de desbetreffende kazernes de optie waterongevallen op beschikbaar hebt staan?

    Anders kan je de uitbreidingen wel hebben maar dan worden ze niet gegenereerd.

  • Ik zelf heb ze ook regelmatig.

    Ik weet niet of je bij de desbetreffende kazernes de optie waterongevallen op beschikbaar hebt staan?

    Anders kan je de uitbreidingen wel hebben maar dan worden ze niet gegenereerd.

    Hoe doe ik dat dat beschikbaar hebben staan? Geen idee wat er veranderd is, maar van het ene op het andere geen waterongevallen meer zonder iets geiwjzigd te hebben...?

  • Hoe doe ik dat dat beschikbaar hebben staan? Geen idee wat er veranderd is, maar van het ene op het andere geen waterongevallen meer zonder iets geiwjzigd te hebben...?

    Bij het tabblad uitbreidingen (waar je normaal uitbreidt voor waterongevallen) zie je beschikbaar en niet beschikbaar staan.