Update maandag 12-01-2022

  • Afgelopen maandag is het volgende bericht gekomen n.a.v. een update die is doorgevoerd en dit is zeker niet negatief, maar eerder heel positief voor veel spelers die zo realistisch mogelijk bouwen.


    Hierbij kwam ik wel op het volgende gegeven dat het maar mogelijk is om 6 voertuigen te plaatsen en 1 uitbreiding. Hierdoor vroeg ik mij af hoe dit zit met de uitbreiding voor posten die een haakarmbak SBH hebben, want ingame zou dit betekenen dat je 2 uitbreidingen benodigd heb voor een post namelijk Haakarmbak parkeerplaats en Schuimblussing.


    Mocht iemand het al geprobeerd hebben laat gerust je ervaring erover achter.


    Groet, R112


    Beste spelers,

    Vandaag hebben we weer een update voor jullie. We hebben al de ambulance VWS-post, maar er was ook vraag naar de kleine brandweerpost.
    Daarom hebben we deze voor jullie toegevoegd.
    Op deze posten kunnen jullie max 6 voertuigen plaatsen en 1 uitbreiding. De prijs is de helft van de normale posten.
    Wanneer je post te klein is kun je deze upgraden naar een normale post.


    Wij wensen jullie veel plezier met deze update.


    Jullie Meldkamerspel.com Team

  • Niet geprobeerd in NL, maar aangezien je maar 1 uitbreiding kan kopen en ze daarna blokkeren, is het dus niet mogelijk. Ook weet ik van de andere versies dat niet elke uitbreiding mogelijk was, dus weet niet of die in NL wel mogelijk zijn.


    Dan zou je dus voor die posten een grotere post moeten hebben.

  • Het is inderdaad niet mogelijk om 2 uitbreidingen op een kleine kazerne te plaatsen. Dus het is of een HA of een Schuim uitbreiding.

    Je kan dan de kazerne wel uitbouwen naar een grote kazerne, waarna het wel weer mogelijk is.

  • Ok, thnx voor de info dan is het voorlopig gewoon een gewone brandweerkazerne bouwen ervoor en misschien dat het in de toekomst mogelijk is om zo'n uitbreiding te kunnen combineren en/ of dat de SBH geplaatst kan worden onder de uitbreiding van de haakarmbak parkeerplaatsen.

  • Is het de bedoeling dat een kleine kazerne wel een Gebouwencomplexbasis kan vormen maar niet aan een andere toegevoegd worden als er een grote brandweerkazerne op zit?

    ja, dat is inderdaad de bedoeling. De kleine kazerne kan een "Gebouwencomplex, klein" vormen met enkel kleine gebouwen, waaronder dus de kleine kazerne en VWS post.

    De grote posten kunnen enkel met andere grote posten in een "Gebouwencomplex, groot".


    Pas als we ook een klein politiebureau hebben zal deze vorm van gebouwencomplex volledig kunnen werken aangezien je op een klein gebouwencomplex 3 gebouwen nodig hebt en er maar 1 van elke soort gekoppeld mag worden.

  • Het is inderdaad niet mogelijk om 2 uitbreidingen op een kleine kazerne te plaatsen. Dus het is of een HA of een Schuim uitbreiding.

    Je kan dan de kazerne wel uitbouwen naar een grote kazerne, waarna het wel weer mogelijk is.

    Inmiddels heb ik een Brandweerkazerne (klein) gebouwd en heb hier een Haakarmbak parkeerplaats gebouwd en kon daarna ook nog de uitbreiding Schuimblussing starten en deze is inmiddels ook gereed en gebruiksklaar, dus je kan wel een HA en Schuimblussing starten en kan nog een 2de HA starten, maar daarna houd het ook op de andere uitbreidingen zit geen knop meer om uit te kunnen breiden en zijn daarbij dus geblokkeerd.