[FMKS0008] Voertuigen ruilen tussen ambulanceposten werkt niet

  • Goedemiddag.
    Ik probeer al een tijdje mijn OVD-G te ruilen tussen 2 ambulanceposten. Helaas krijg ik elke keer het bericht dat er in de andere post geen plaats is voor het voertuig. Beide posten zijn volwaardig, en dus geen VWS.
    Dit gebeurt zowel als ik probeer te wisselen vanaf post 1 als vanaf post 2.

    Hier de stappen die ik volg:
    - Open post 1
    - Selecteer willekeurig voertuig (allen zijn ambulance)
    - Druk op 'Verplaatsen'
    - Naast post 2 op 'Voertuigen ruilen' drukken
    - Het volgende bericht:


    Dit blijkt alleen het geval met dit gebouw, met anderen kan er wel geruild worden.
    Hierbij screenshots van beide posten.

    Post 1:


    Post 2:


    Mijn doel is uiteindelijk om de OVD-G 08-802 over te plaatsen naar post Nijmegen-West.

  • Wat eigenlijk niet klopt. omdat je de voertuigen daadwerkelijk omruilt. Maar gok dat dit technisch anders in elkaar zit, en dat die eerst de ene er bij plust en dan pas de andere mint.

  • Dat probleem met omruilen bestond vroeger ook met politiebureau's. Er was toen een ingreep van de ontwikkelaar nodig. Het is zeer goed mogelijk dat dit probleem bij alle soorten posten bestond en enkel op politiebureau's aangepakt is, omdat het toen enkel daarop gemeld was. Kan de ontwikkelaar eens kan terugkijken naar wat ze toen moesten doen met de politiebureau's en dit ook toepassen op alle andere soorten posten?

  • Voorheen was het wel mogelijk om voertuigen van een ambulancepost te ruilen zonder dat daar een extra plaats voor nodig was. Zou je een voertuigen verplaatsen zonder die voor een ander voertuig te wisselen dan klopt het wel dat je een extra plaats nodig hebt.

  • Punt is dus dat dit wel hoort te werken. Zoals Inspecteur Clouseau al zei, graag een kijkje door developer.

    Zojuist doorgegeven aan de ontwikkelaar.


    EDIT: antwoord van ontwikkelaar:
    Het is een bekend probleem en staat op de lijst om aan te passen, echter nog geen inzage op wanneer. Enige oplossing voor nu is om 1 extra parkeerplaats te bouwen en dan te ruilen.

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Voertuigen ruilen tussen ambulanceposten werkt niet” naar “[FMKS0008] Voertuigen ruilen tussen ambulanceposten werkt niet”.