[FMKS0009] Brand vuurwerkopslag [AFGEROND]

  • Ik heb al een aardig gedacht wat er is misgelopen met de inzet 'Brand in vuurwerkopslag', en wou dat hier even delen voor er spelers in paniek geraken.


    Deze inzet is deze ochtend aangekondigt met de vermelding dat het de laatste maandag van het jaar is dus dat bericht kwam een week te laat. De inzet staat niet zichtbaar omdat het een nieuwjaarsinzet is en die zijn beeindigt dit weekznd.

    De inzet zal waarschijnlijk wel actief geweest zijn, maar niet verkregen omdat er een nieuwe poi voor nodig was.


    Laten we niet paniekeren en zien of de moderatoren iets kunnen doen, al is er wel aangegeven dat XY in vakantie is en eventuele heractivering van de inzet (als dat aan de orde is) niet voor onmiddellijk zal zijn.



    https://www.facebook.com/53969…9/posts/2051280851716046/

  • Ik zal gelijk even reageren. XY weet zelf niet wat ze doen. Eerst zou er 3 januari geen inzet zijn en 27 december wel.

    Dat werd om 10.00 uur veranderd op 27 december, naar wel 3 januari.


    En nu om half 11 vroeg ik waar de inzetten bleven, en komen ze pas volgende week.


    Dus als je wilt klagen, stuur maar een bericht naar XY via: Linkje


    Wij hebben gedaan wat we kunnen.... Sorry hiervoor.

  • De aankondiging was 27 dec voor het eerst volgens de afspraak.
    Echter door de wisselingen die de ontwikkelaar heeft aangebracht is dit niet gebeurd.
    Wij hebben hier meerdere vragen over ontvangen. En zijn dus van mening dat dit open mag blijven zodat iedereen kan terug vinden hoe het "Probleem" is ontstaan.

    Wij vinden het zelf ook jammer dat het op deze manier moeten verlopen, maar kunnen zelf niks veranderen.
    Dus hebben spelers op deze manier ook inzicht in de zaken die wij op ons bord krijgen door acties van de ontwikkelaar.

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Brand vuurwerkopslag” naar “[FMKS0009] Brand vuurwerkopslag [AFGEROND]”.