Ooops .....

  • Eindelijk meldingen met een beetje meer patiënten. Dit soort meldingen bestaan bijvoorbeeld in de UK en DE ook. Wordt tijd dat we ze hier ook in NL krijgen. Dan kan er een keertje echt een GROOT vliegtuig met grote impact naar beneden komen.

  • Eindelijk meldingen met een beetje meer patiënten. Dit soort meldingen bestaan bijvoorbeeld in de UK en DE ook. Wordt tijd dat we ze hier ook in NL krijgen. Dan kan er een keertje echt een GROOT vliegtuig met grote impact naar beneden komen.

    geen commentaar

  • Ergens is het wel leuk maar voor een klein team is het een haast onmogelijke opgave. Of als je het spel alleen speelt.

    Ik speel alleen en ik heb de melding gemakkelijk afgewerkt in ongeveer 30 tot 40 minuten.


    Ook krijg ik dagelijks grote duinbranden gisteren zo een 12 stuks welke ik ook alleen afhandel met Kazernes die realistisch zijn in gedeeld zoals ze bestaan. Was gistren goed voor zo een 200k opbrengst zonder de patiënten behandeling dan.


    Dus zo erg onmogelijk is het dus niet.

  • Ik speel alleen en ik heb de melding gemakkelijk afgewerkt in ongeveer 30 tot 40 minuten.


    Ook krijg ik dagelijks grote duinbranden gisteren zo een 12 stuks welke ik ook alleen afhandel met Kazernes die realistisch zijn in gedeeld zoals ze bestaan. Was gistren goed voor zo een 200k opbrengst zonder de patiënten behandeling dan.


    Dus zo erg onmogelijk is het dus niet.

    geen commentaar

  • Het is juist een wens van vele spelers om dit soort grotere meldingen in het spel te krijgen. In andere versies van het spel waar de ziekenhuizen exact hetzelfde werken is het geen enkel probleem om meldingen van 250 patiënten te hebben. Waarom we in de NL versie toch elke keer het geklaag over die ziekenhuizen hebben snap ik niet, aangezien dat in andere versies geen probleem is bij de spelers.


    Daarnaast wordt van 250 patienten maar ongeveer 75 patienten vervoerd bij de meeste van dat soort meldingen.

    Meer patiënten ontslaan per uur is te doen door meer ziekenhuizen te bouwen, dus als je een ziekenhuis 3x bouwt, bijvoorbeeld elke afdeling van een ziekenhuis, vleugel, verdieping o.i.d. dan kom je heel ver.

  • Het is juist een wens van vele spelers om dit soort grotere meldingen in het spel te krijgen. In andere versies van het spel waar de ziekenhuizen exact hetzelfde werken is het geen enkel probleem om meldingen van 250 patiënten te hebben. Waarom we in de NL versie toch elke keer het geklaag over die ziekenhuizen hebben snap ik niet, aangezien dat in andere versies geen probleem is bij de spelers.


    Daarnaast wordt van 250 patienten maar ongeveer 75 patienten vervoerd bij de meeste van dat soort meldingen.

    Meer patiënten ontslaan per uur is te doen door meer ziekenhuizen te bouwen, dus als je een ziekenhuis 3x bouwt, bijvoorbeeld elke afdeling van een ziekenhuis, vleugel, verdieping o.i.d. dan kom je heel ver.

    geen commentaar

  • Toch blijft het dan heel realistisch. Als je in Zeeland een ingestort flatgebouw, brand in een grote zal vol mensen, o.i.d. hebt, zullen er toch echt veel ambulances moeten komen en is de aanrijdtijd ook erg groot.

    In dat soort gevallen zul je dus ondersteuning uit andere gebieden nodig hebben. Je kan de meldingen ook voorkomen door eigen inzetgebieden aan te maken en onder de grens van (bij deze melding 46) het minimale aantal benodigde ambulance posten te blijven in die regio's.

  • Toch blijft het dan heel realistisch. Als je in Zeeland een ingestort flatgebouw, brand in een grote zal vol mensen, o.i.d. hebt, zullen er toch echt veel ambulances moeten komen en is de aanrijdtijd ook erg groot.

    In dat soort gevallen zul je dus ondersteuning uit andere gebieden nodig hebben. Je kan de meldingen ook voorkomen door eigen inzetgebieden aan te maken en onder de grens van (bij deze melding 46) het minimale aantal benodigde ambulance posten te blijven in die regio's.

    geen commentaar

  • Nee natuurlijk blijft het niet realistisch want we hebben in Nederland geen enkele meldingen, anders dat het de hele dag op NPO1 te zien zou zijn waarbij zoveel gewonden zijn. Maar dat is toch een compleet andere discussie maar ik vind 250 gewonden (ook al gaan er maar 75 naar een ziekenhuis) niet te doen. IK heb ruim 200 brandweerkazernes, ruim 50 politiebureaus en ruim 50 ambulance posten. En ik heb niet genoeg ambulances staan in totaal om die melding te kunnen doen zonder meerdere keren een ambulance te moeten laten uitrukken. Om nog maar te zwijgen over de onrealistische inzet van de lifeliners of mmt artsen want in mijn gebied waar ik speel is dat dus ook minimaal.

    Prima als men dit zo wil doen. Die keuze is aan de makers van het spel en dat grote spelers het misschien wel uitstekend vinden, heb ik ook geen moeite mee maar dit soort meldingen zijn zo onrealistisch aan het worden dat het voor mij een deel van de spelvreugde wegneemt.

    Is het wel realistisch dat er:

    10 prullenbakken binnen 5 minuten aangestoken worden?

    25 hartaanvallen per 10 minuten?

    100 katten vast in de boom waar de brandweer voor uitrukt ?

    En dan nog de 10tallen explosies in woningen per uur?


    Wanneer ga jij is beseffen dat het een spel is...

    Een spel kan nooit realistisch zijn hoe graag je ook wil.......


    Als je een realistisch spel wil, speel dan geen spel............ #gratisadvies


    Fijne dag!

  • Als dit de dooddoener is van de discussie dan is het goed op die manier.


    Heb ik ook een gratis advies: Probeer mensen die het spel wel zo realistisch mogelijk willen spelen niet te dwingen om het op jouw manier te doen.

    Dat wordt je toch net uitgelegd hoe je dat moet doen.


    Meldkamer bouwen => vinkje aanzetten "eigen inzetbereik"


    Dan kan je zelf bepalen welke meldingen je krijgt, zo moeilijk is het niet hoor...

    Daarbij zijn meldkamers nog gratis ook, bouw er zoveel als je wil om realistische meldingen te krijgen.

  • Zoals eerder al aangegeven is de tip voor kleinere (realistische) meldingen is inzetgebieden in meldkamers aanzetten en dan daar minder posten aan koppelen.

    Dan zal je gedurende de dag minder grote meldingen krijgen.


    Maar om vooruitgang in het spel te houden zal je toch regelmatig grote meldingen moeten krijgen, een nieuwe kazerne kost hier nu bijna 2,3 miljoen credits + uitbreidingen, levels en voertuigen. Maar zoals in mijn tip aangegeven is er altijd de mogelijkheid om kleinere meldingen te krijgen i.p.v. de grote meldingen.

  • We geven je een tip hoe je kleinere meldingen kan krijgen binnen het huidige spel, maar dat is blijkbaar ook niet goed. Ik zeg nergens dat jij meer credits moet gaan verdienen. Toch wel erg jammer dat je de discussie eindigt met zo'n dooddoener terwijl ik al 2x een tip aangeef, maar je er niet eens de tijd voor neemt om het te proberen of er op te reageren.


    Het is juist een voordeel van het spel dat iedereen kan spelen zoals die speler wilt.

    Voor een realistische speler is het met wat aanpassingen in instellingen zeker mogelijk als je er de tijd voor neemt.

    Spelers die meer credits willen zijn afhankelijk van de ontwikkelaar/het gameteam om grotere meldingen in te voeren. Maar je wordt nergens verplicht om deze grote meldingen te doen. Je kan de instellingen aanpassen om ze niet te krijgen en dan krijg je veel meer prullenbakbranden, losse ambu meldingen e.d. waardoor het voor die spelers heel realistisch wordt en de spelers die het wel willen de grote meldingen kunnen krijgen.


    Wij spelen inderdaad met doel dat we vooruitgang in het spel hebben. Als ik weken moet gaan spelen om 1 kazerne te kunnen bouwen is het voor mij en meerdere andere totaal niet leuk meer.

  • Ik heb wel commentaar.

    200 ontplofte woningen per dag is ook niet heel realistisch.

    Ben blij dat ik gewoon een arcade speler ben. (met de meeste kazernes op de juiste plek)


    Nog een puntje, qua realisme, hoeveel bedden heeft een gemiddeld ziekenhuis? Ben serieus benieuwd. Maar naar eigen ervaring heb ik het gevoel dat dat er ook meer dan 30 zijn.

    #maarikhebergeenverstandvanmaarwelgraageenmeningover:evil::evil:

    Bewerkt eens, duren Piet2001: Samengevoegd een bericht gecreëerd door Paul1998 in deze post. ().