[FMKS0002] Schuimblusvoertuigen

  • Hallo,


    Wellicht kijk ik er anders tegen aan, maar het valt mij op dat er bij meldingen in sommige gevallen een blijvende vraag naar een schuimblusvoertuig is.

    In dit geval had ik een melding van aan brand bij een afvalverwerker, daar heb ik het een en ander naar toe gestuurd waaronder schuim zoals gevraagd. Echter de vraag naar een schuimblusvoertuig bleef staan, zelfs naar 3x SBA (dit omdat ik met inzetvoorstellen werk). In eerste instantie dacht het dat het aan de SBA's lagen, maar dat leek mij sterk.


    Kan het misschien zijn dat de aantallen die gevraagd worden niet goed worden weergegeven ?? (zie bijlage)


  • Deze zal waarschijnlijk hetzelfde werken als de MSA, hij telt als SB, maar heeft minimaal 1 ander SB voertuig nodig.

    De MSA telt als TS, maar heeft minimaal 1 andere TS op locatie nodig, om de melding te kunnen voltooien.


    Als dit anders is zal het GT dat moeten uitleggen en/of doorgeven aan de ontwikkelaar. Dit soort uitleg van voertuigen is voor een volgende keer wel gewenst in de aankondigingen.

  • Hoi ik heb een probleem betreft de aanschaf van schuimblusvoertuigen. Voor mij is het namelijk niet mogelijk om een sbh aan te schaffen


    Hoi ik heb een probleem betreft de aanschaf van schuimblusvoertuigen. Voor mij is het namelijk niet mogelijk om een sbh aan te schaffen

    Denk het al te weten

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Schuimblusvoertuigen” naar “[FMKS0002] Schuimblusvoertuigen”.

  • Deze zal waarschijnlijk hetzelfde werken als de MSA, hij telt als SB, maar heeft minimaal 1 ander SB voertuig nodig.

    De MSA telt als TS, maar heeft minimaal 1 andere TS op locatie nodig, om de melding te kunnen voltooien.


    Als dit anders is zal het GT dat moeten uitleggen en/of doorgeven aan de ontwikkelaar. Dit soort uitleg van voertuigen is voor een volgende keer wel gewenst in de aankondigingen.

    De Vraag naar schuimvormendmiddel heb ik ook aangetroffen in de melding "Brand in manege". In deze melding is maar 250 liter svm benodigd, dit wordt ook aangegeven en dat er 1000 liter aanrijdend is, dit terwijl alles ter plaatsen inclusief een SB is en de melding wordt afgerond.


    Dus mogelijk dat er toch nog iets van een fout in zit hoor/ zie wel of er meer spelers iets van is opgevallen of het GT doorzet/ oppakt.

  • De Vraag naar schuimvormendmiddel heb ik ook aangetroffen in de melding "Brand in manege". In deze melding is maar 250 liter svm benodigd, dit wordt ook aangegeven en dat er 1000 liter aanrijdend is, dit terwijl alles ter plaatsen inclusief een SB is en de melding wordt afgerond.


    Dus mogelijk dat er toch nog iets van een fout in zit hoor/ zie wel of er meer spelers iets van is opgevallen of het GT doorzet/ oppakt.

    Als alles ter plaatse is en hij rondt de melding af, dan is het toch goed?

  • De Vraag naar schuimvormendmiddel heb ik ook aangetroffen in de melding "Brand in manege". In deze melding is maar 250 liter svm benodigd, dit wordt ook aangegeven en dat er 1000 liter aanrijdend is, dit terwijl alles ter plaatsen inclusief een SB is en de melding wordt afgerond.


    Dus mogelijk dat er toch nog iets van een fout in zit hoor/ zie wel of er meer spelers iets van is opgevallen of het GT doorzet/ oppakt.

    Wat is precies de fout dan? Want als er 1000 liter SVM onderweg is, is dit toch niet fout. Aangezien een SB 1000 liter SVM aan boord heeft.