Misgelopen credits & verdwenen meldingen

  • in ons team is vaker geconstateerd dat meldingen verdwijnen terwijl je alle benodigde eenheden hebt ingezet, het valt vooral op als dat om demonstaties gaat tegen een groot aantal credits, deze verdwijnen uit beeld, geen melding van annulering en geen credits - weg! heel bijzonder, zal ongetwijfeld vaker voorkomen maar valt pas bij grote inzetten op.

    wat we ook merken is dat de teamleden andere vergoedingen ontvangen als dagvergoeding, het is onverklaarbaar, het ene lid ontvangt 21000 en het andere 20750 op dezelfde dag. de instellingen waren niet veranderd, ook deze mistanden zijn vaker waargenomen.

    X(

    heeft iemand een zinvol antwoord?

  • De dagbonus kan door verschillende redenen verschillen.

    Hij bestaat uit 2 delen:

    - 1 vast deel voor het aantal dagen op rij dat je inlogt.

    - 1 variabel deel als % van de dag er voor.

    Gezamelijk is dit elke dag ook aan een maximum gebonden.



    Kan het bij die grote geplande inzetten zijn dat ze nog niet verwerkt zijn? Als je de melding er na opent en dan het pijltje indrukt om terug te gaan, zie je de melding dan nog? Of ga je naar een melding die wel nog in je lijst staat?

  • Bewerkt eens, duren Nedersmurfenland: Bedankt voor deze reactie, wij ontvangen vrijwel altijd het vaste bedrag aan credits per dag. wij hebben in al de jaren die wij spelen nooit een dag gemist nu krijgen we beiden verschillende bedragen aan credits toegekend. Het enige wat ik me idd kan voorstellen is dat van een variabele toekenning obv verdiende credits een dag eerder. Waarom is er werkelijk nergens uitleg hierover, ik verwacht dat de leiding van meldkamerspel.com hier duidelijkheid over een variabel beloning geeft, dat is nooit uitgelegd en daardoor moeilijk te verkopen. ().