Inzetvoorstel separeren die nu samen zijn

  • Het zou heel fijn zijn als de volgende voertuigen gesepareerd kunnen worden in inzetvoorstellen:


    1. OVD-G-RR als apart voertuig ipv "RR of OVDG-RR" en "OVDG of OVDG-RR
    2. TS en SIV apart (nu wordt ook SIV aangevinkt als TS als voertuig wordt opgenomen
    3. Politie auto's en bike-team apart (nu wordt bike-team gealarmeerd als een politie auto aangeklikt wordt)
  • Het zou heel fijn zijn als de volgende voertuigen gesepareerd kunnen worden in inzetvoorstellen:


    1. OVD-G-RR als apart voertuig ipv "RR of OVDG-RR" en "OVDG of OVDG-RR
    2. TS en SIV apart (nu wordt ook SIV aangevinkt als TS als voertuig wordt opgenomen
    3. Politie auto's en bike-team apart (nu wordt bike-team gealarmeerd als een politie auto aangeklikt wordt)

    In het echt wordt een biketeam gewoon als een NH gezien

    Een siv is gewoon een kleine ts dus

    en ovdg-rr word als 2 dingen gezien

    Dus het maakt niet uit hoe het in elkaar zit

  • Ik zou bijv. gewoon de keuze willen hebben of een TS of een SIV stuur, net zoals ik keus wil hebben of ik een HV of een HVB enz..


    En net zoals op de Duitse versie gewoon alle voertuig los in de A&U. Dan kunnen wij zelf een keus maken.


    De aanpassing hiervan is ons al jaren geleden toegezegd, dus zou het superfijn vinden als het nu ook eens eindelijk gebeurd.


    IK BEN VOORSTANDER!

  • Misschien dat men in die lijst die steeds groter wordt; menu balken maken met de disciplines? of in elk geval op alfabet.

    Begint nu redelijk onoverzichtelijk te worden naar mate we meer voertuigen en spullen krijgen.

  • Tussentijdse oplossing voor de scheiding SIV/TS: als je de SIV aanvinkt als “alleen als eigen voertuigtype alarmeren” worden SIV’s niet meer gealarmeerd bij inzetvoorstel “TS”. Voor iedere SIV heb ik een eigen knop in de inzetvoorstellen gemaakt.

    Ik moet dat toch maar eens proberen, dat gedoe met OVRT is ook nog altijd niet opgelost, misschien lukt het dan wel ^^