Discussie besteld vervoer

  • Hi allemaal,


    Ik zit met een dilemma. Momenteel heb ik ruim 200 brandweer kazernes en ruim 60 ambulance/VWS standplaatsen.

    Ik doe nog niet aan besteld vervoer, wel wil ik hier naar gaan kijken maar dan kom ik uit op de volgende rekensom.

    1 besteld vervoer per standplaats is 1 melding.

    Kosten aanschaf:

    1 Parkeerplaats €100.000,- + 1 zorgambu €5000,- = €105.000,- per post.

    Opbrengst:

    1 melding €130,-

    Calculatie uitgaven inkomsten:

    €105.000 / €130 = 808 (afgerond), dat betekend dat je elke afzonderlijke zorgambu 808x moet inzetten om je investeringsbedrag terug te verdienen. Dit klinkt niet erg aantrekkelijk om eerlijk te zijn.


    In totaal komt dit dus uit op:

    60x €105.000,- = €6.300.000,- = 48.462 meldingen om het ingelegde bedrag terug te verdienen.


    Hoe doen jullie dit? Hebben jullie het wel volgens bovenstaande gedaan of is er een andere (goedkopere) weg te bewandelen om wél besteld vervoer meldingen te rijden maar er toch nog een goede investering van te kunnen maken?


    Ik hoor graag verschillende technieken zodat ik kan bepalen of hier aan ga beginnen of deze credits beter aan andere zaken binnen het spel kan uitgeven.


    Vriendelijke groet,

    Koepel

  • Piet2001

    Heeft de discussie gemarkeerd als "Zichtbaar".
  • Heb 1 post met 10 zorgambulance dus 10 meldingen en die werk ik gewoon af, en als er weer 10 meldingen staan werkt ik die weer af enz enz.

  • Graag gedaan, en ieder zijn eigen keus hoe die het doet, succes verder.

  • Ik vind de limiet toch een beetje te laag. ik kan begrijpen dat er een limiet is, maar wanneer je al de helft van het land dekt met je posten, moet er toch meer zijn.

    Ik stel voor dat de limiet aangepast wordt naar een limiet per meldkamer, met de mogelijkheid om een meldkamer met alleen ambulances ook besteld vervoer opdrachten te geven. Je kunt de limiet dan eventueel verlagen naar 3 of 5 per meldkamer om toch nog een beetje limiet te behouden, want uiteindelijk is je aantal meldkamers ook beperkt tot 1 per 25 gebouwen.


    extra variatie voor besteld vervoer zou bv zijn om vrachttransporten tussen brandweerposten te doen als uitgeleend materiaal. Tussen politiebureau's en gerechtsgebouwen vervoer van bewijsmaterialen, en overdracht van arrestanten mbt tot een onderzoek (zonder invloed van aantal arrestanten in de bureau's)

  • Koepel

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Discussie bestel vervoer” naar “Discussie besteld vervoer”.