Tekort aan sneltoetsen bij inzetvoorstellen/uitrukregels

• Sinds kort loop ik tegen het probleem aan dat ik alle sneltoetsen in gebruik heb bij de inzetvoorstellen/uitrukregels.

Echter heb ik nog voertuigen over waar ik graag sneltoetsen aan wil verbinden.

Zodoende kwam ik met de volgende suggestie:

• Leestekens en cijfers kunnen gebruiken als sneltoetsen voor de inzetvoorstellen/uitrukregels (1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 -,=,[,],\,;,',.,/)

Zijn er meer spelers met ditzelfde probleem die ook baat hebben bij deze toevoeging? Ik ben benieuwd en hoop dat dit toegevoegd kan worden!

• Meer sneltoestcombinaties zou inderdaad fijn zijn.
    Maar, óók wanneer ze nu uitgebreid worden, zal je weer tegen een tekort aanlopen. Er komen immers steeds meer voertuigen bij.

Ik ben zelf aan het omschakelen naar meer voertuigen onder één knop. Bij een TS gaan standaard een HV en Red mee. Daar heb ik dus 2 toetsen mee "vrijgemaakt".
    Lukt uiteraard alleen als je daar voldoende voertuigen voor hebt.

• Meer sneltoestcombinaties zou inderdaad fijn zijn.
    Maar, óók wanneer ze nu uitgebreid worden, zal je weer tegen een tekort aanlopen. Er komen immers steeds meer voertuigen bij.

Ik ben zelf aan het omschakelen naar meer voertuigen onder één knop. Bij een TS gaan standaard een HV en Red mee. Daar heb ik dus 2 toetsen mee "vrijgemaakt".
    Lukt uiteraard alleen als je daar voldoende voertuigen voor hebt.

Uiteindelijk zal het inderdaad weer tot een tekort lijken maar het zou nu in ieder geval zorgen voor 20 extra sneltoetsen, best veel dus.

En inderdaad: voertuigen combineren is een goede optie maar dan moet je wel echt genoeg van elk voertuig hebben en dat is bij mij nog niet altijd het geval.