Gemiddelde opbrengst t.o.v. andere landen

  • Goedemiddag Game Team,


    Graag zou ik willen weten van de gene die de inzetten maken wat de gedachten achter de meldingen is, dit n.a.v. een analyse met andere versies van het spel.

    Zoals jullie zien in bijgevoegde bijlage is onze 'ranking' bijzonder laag en het aantal meldingen extreem hoog, en de nieuwe meldingen die hier wekelijks bij komen doen hier ook geen goed aan.

    Waarom zien we in steeds meer andere landen meldingen komen met rondom de 250 patiënten en hier in NL maximaal 30?

    Waarom zijn er in andere landen meer 10.000+ meldingen dan hier in NL, of zelfs meer dan 25.000+.


    Kunnen jullie voor de uitdaging hier is actie in ondernemen dat de meldingen in zijn totaliteit groter worden.

    Voor de beginnende spelers zijn er wel genoeg meldingen met maximaal 5 voertuigen.... naar mijn mening, en van een hoop andere.


    Steeds meer spelers hoor en zie ik hun prio verschuiven naar de DE versie of de GB versie, ik geloof niet dat dat het hele idee is voor de NL versie.


    Ik hoor graag wat jullie gedachten is,


    Met vriendelijke groet,


    MM


  • Het zal idd een mooie toevoeging zijn dat er grote meldingen komen met meer patiënten wat je wel ziet bij bijvoorbeeld de US versie dat dan niet altijd 100% transport is. Dus als je melding hebt waar dan 50 mogelijk patiënten zijn dat je daar soms dan ook maar heel weinig van op transport zet. Maar het zorgt wel voor een extra uitdaging en verdiensten natuurlijk en wat ik ook merk op de US versie het ambu gedeelde ook uitgebreider is met vergelijk van onze versies. De ambu gedeelde is in de afgelopen 2 jaar dat ik speel amper aangepast het enige wat erbij gekomen is de rapid respondeer moter, combinatie ovd/rr en automatisch behandelen van patiënten.

  • Het zal idd een mooie toevoeging zijn dat er grote meldingen komen met meer patiënten wat je wel ziet bij bijvoorbeeld de US versie dat dan niet altijd 100% transport is. Dus als je melding hebt waar dan 50 mogelijk patiënten zijn dat je daar soms dan ook maar heel weinig van op transport zet. Maar het zorgt wel voor een extra uitdaging en verdiensten natuurlijk en wat ik ook merk op de US versie het ambu gedeelde ook uitgebreider is met vergelijk van onze versies. De ambu gedeelde is in de afgelopen 2 jaar dat ik speel amper aangepast het enige wat erbij gekomen is de rapid respondeer moter, combinatie ovd/rr en automatisch behandelen van patiënten.

    Helemaal mee eens. Transport percentage is dan wel laag, maar dat maakt niet heel veel uit. Zoals je al zegt zorgt het voor extra uitdaging en verdiensten.


    Als verduidelijking van de ranglijst, die is op basis van de normale meldingen, dus geen geplande inzetten en grote teaminzetten.

    De patiëntwaarde die er in verwerkt zit, is op basis van het gemiddelde aantal patiënten bij een melding, de transport kans voor dat aantal patiënten en dan maal de bijbehorende aantal credits (wel/geen transport).

  • Beste MoneyMalibu


    De keuze om met max 30 patiënten te werken is Intern besloten met het Game Team.

    Er komen technische update aan en de gele tak krijgt ook nog een update te verwerken.

    Pas als de bovengenoemde updates zijn doorgevoerd gaan wij ook met de aantal slachtoffers omhoog in aantal.

    Dit is echter afhankelijke van XY wanneer zij de update,s doorvoeren hier hebben wij verder geen invloed op.


    Achter de schermen word in ieder geval hard gewerkt om de update door gevoerd te krijgen.

    Hopelijke heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.


    Vriendelijke groet

    Michael

  • Maar kunnen jullie ons dan ook de reden geven waarom jullie eerst op een update wachten? Als jullie ons daarin meenemen, kunnen we misschien die keuze begrijpen.


    Maar momenteel hebben jullie een keuze genomen waar wij niet van weten waarom die genomen is, terwijl er in andere versies wel het patiënten aantal omhoog kon zonder extra updates. 200-250 patiënten verwerken is heel goed mogelijk met de huidige functies/voertuigen in het spel.


    Dat jullie zouden wachten op die OvD-G update die vorig jaar geweest is, kon ik wel begrijpen. Maar momenteel zijn we op nog 2 updates aan het wachten, die schijnbaar niet nodig zijn voor dat soort meldingen, aangezien andere landen die wel kunnen toevoegen zonder extra updates.




    Zouden jullie daarnaast ook een antwoord kunnen geven op de rest van het bericht van MoneyMalibu ? Momenteel is alleen het patiënt gedeelte beantwoord.

  • waarom gaan jullie over de gewonden zeuren (ik snap het wel) maar waarom niet over de gemiddelde credits

    Kan jij niet gewoon lekker ergens anders gaan janken?

    Gewonden leveren credits op.

    Zal ik je een simpele rekensom geven:

    30 gewonden x 500 credits = 15.000 credits.

    Volgens mij zijn er maar weinig meldingen die zoveel opleveren.


    Als je goed leest dan zie je dat ik beide vragen stel aan het Game Team.


  • Goedenavond Michael,


    Graag hoor ik de gedachten van 30.

    Volgens mij komt dat omdat er een aantal spelers zijn, op 1 hand te tellen, die aan het klagen waren over ziekenhuizen.

    Jammer dat die spelers gehoord worden en naar geluisterd wordt en niet de spelers die actief spelen.


    Ik kan me geen update voorstellen die ontbreekt t.o.v. andere versies waar wel deze grotere meldingen aanwezig zijn.


    Ik vindt het zeer spijtig te horen dat jullie dit in eigen handen hebben en alsnog afhankelijk doen van XY.

    Neem het heft in handen, XY zit ook welke versies er actiever zijn en welke minder, daar zullen ze bedrijfstechnisch ook keuzes in maken.


    Daarbij mis ik het antwoord, waarom hebben we hier in NL 500 ultra kleine max 5 voertuigen meldingen en niet een beetje uitdaging ?


    Alvast bedankt voor je antwoord Michael


    Gr.

    MM

  • Wij zijn dagelijks bezig om wijzigingen en verbeteringen aan te brengen.

    Voor de credits werken wij met ons eigen systeem ter voorkoming van foutieve opschalingen.

    De inzetten zullen wij wekelijks, de grote zal afhangen van hoeveel er in realiteit ook opgeroepen wordt, dit doen wij in overleg met onze content adviseurs.
    In de praktijk zijn er ook meer kleine meldingen dan grote, vandaar dat ook dit in het spel terug te zien is.

    In andere landen zie je dat verschillende meldingen door meer voertuigen worden afgehandeld dan hier.
    Hierdoor hebben hun meer grotere meldingen aangezien die zijn gebaseerd op hun realiteit.

    Hier hebben wij geen invloed op. Ook wij zien de getallen en kijken waar punten te behalen zijn.
    Net als vandaag zijn er voor een paar inzetten de credits aangepast.

    Ook grote aantallen slachtoffers komen niet op grote schaal voor in realiteit, ook hierdoor zit dit beperkt in het spel. (max. 30 voor nu)
    Om de speelbaarheid te waarborgen hebben wij limieten gesteld aan het aantal patiënten.

    Dit niet alleen voor ziekenhuizen zoals hierboven genoemd, maar ook verwerkingscapaciteit en mogelijkheden binnen het spel.

    Wel zal met een update het een en ander veranderen, waardoor wij vanaf dat moment ruimte zien voor meer patiënten.

    Wanneer dit zover is zullen wij dit uiteraard aan jullie laten weten.


    Wij zullen uiteraard verder gaan met kijken wat de mogelijkheden zijn om het spel te verbeteren.
    Wij doen ons uiterste best, maar tijd blijft zoals overal een groot onderdeel.
    Niet alles zal er 1,2,3 door zijn, maar na verloop van tijd zullen er steeds dingen blijven veranderen.

  • Er wordt steeds over realiteit gesproken, maar dit is een spel voor vele spelers.

    Je moet niet te veel realiteit willen, dat kan niet. Speelplezier hoort voorop te gaan!
    Daarbij als er over lijkenwagen of doden wordt gesproken (REALITEIT) dan is de realiteit opeens te heftig (hahaha.....blunder hoor)

    Meer flut meldingen van 340 credits is niet wenselijk, hogere inzetten wordt om gevraagd.
    Denk eens aan alle spelers !! Ook de kleine, ook de crewloze, ook de speler met weinig tijd....


    Als ik dagelijks 4 uren non stop speel kan ik 1.5 mil p week verdienen. ( ja het spel moet ook leuk zijn voor 4 uurtjes)
    Dus 1 gebouw per week. (met geluk want er is meer: cellen, bedden, uitbreidingen, opleidingen, specialisme etc waar je ook in moet investeren.

    De taken slaan ook op hol , niet haalbaar, niet leuk, niet meer interessant.
    - 3400 missies.

    - verdien 9 miljoen ??????????????
    - 10 brw bouwen , staat voor ruim 16 miljoen ... dus heb je 16 weken ?
    - 30 politiewagens .... jah hoor.... 3.150 mil, heb je 2-3 weekjes

    Ik weet dat er hard wordt gewerkt, maar ik vind dat er te weinig wordt geluisterd. Nieuwe melding van 20k is zo gemaakt.... net zoals de vallende fietser, de stotterende taxichauffeur en de snijwond in een dikke teen.... KOM OP @!

  • Ben al sinds 2019 bezig met het volbouwen in het spel, maar precies wat je zegt als je alleen speelt moet je overal rekening mee houden... scholen zijn duur, kazernes na 25 stuks worden ook steeds duurder en uitbreidingen net zo..


    Leuk zo'n gebouw complex je moet alleen wel steeds een miljoen neerleggen om een gebouw erbij te plaatsen bijv.


    Kleine melding mogen ook wel wat meer opleveren net als wat Kevin zegt. Als je maar een paar uur op een dag online kan zijn en maar net een miljoen binnen kan slepen, vind ik ook maar matig.


    Het is wel goed dat er hard gewerkt wordt aan allerlei updates, bugs, etc. Maar als er 3400 missies zijn en de helft of 2/3 van de missies komen het meeste voor. Is dat wel slordig.

  • Kleinere meldingen mogen inderdaad wel wat meer gaan opleveren. Je mag zowat de hele dag wel spelen als je een beetje vooruit wil komen met het plaatsen van gebouwen (als gevorderde speler).


    Dit is dan ook de reden waarom gigantisch veel beginnende spelers zo snel afhaken.. het gaat niet snel genoeg.

    Dus: meer inzetten met een hogere opbrengst, en de opbrengst van de kleine meldingen met een x percentage verhogen.