Recherche en Forensische Opsporing

  • is het een idee dat je op een politie hoofdbureau een uitbreiding voor recherche en technische recherche krijgt.

    dat je bijvoorbeeld 5 autos van de recherche kan aanschaffen en 5 van de forensische recherche. dan kan je bijvoorbeeld de inzet winkeloverval naast de noodhulp ovd en heli ook de recherche meesturen.

  • is het een idee dat je op een politie hoofdbureau een uitbreiding voor recherche en technische recherche krijgt.

    dat je bijvoorbeeld 5 autos van de recherche kan aanschaffen en 5 van de forensische recherche. dan kan je bijvoorbeeld de inzet winkeloverval naast de noodhulp ovd en heli ook de recherche meesturen.

    zo mij ook heel leuk, ook daar op toe te voegen. Nieuwe melding zoals een moord of andere van die crimescene zaken.

  • Mij lijkt het een leuke toevoeging aan de politie kant. Ik zou wel willen toevoegen dat het een leuk idee zou zijn dat als je recherche mee zou sturen voor onderzoek achteraf dat dit wel 10/20 procent meer credits oplevert. Verder goed idee!