afschaffen toename in prijs

  • dat snap ik maar het is nu zo dat de onkosten veel minder hard mee groeien met de prijs. ik snap het mechanisme wel maar de waarden en parameters kloppen gewoon niet helemaal want ik moet nu 8-9 ton aftikken per kazerne maarik verdienste die kazerne niks in de buurt van die 8-9 ton

  • Ik betaal nu 1,5 miljoen voor een brandweerkazerne en 1 miljoen voor een politie bureau, naarmate je verder bouwt stijgt de prijs ook minder hard. Als ik 2 uurtjes non stop speel, dan zit ik zo aan die ander half miljoen. Het scheelt bij de politie nu nog 30k en bij de brandweer amper 4k. Dus gewoon hard door klikken dan ben je er vanzelf!

  • Er zit een wiskundige formule achter:

    "100.000+200.000×LOG2(Aantal brandweerposten-22)"


    Alle spelers hebben hier mee te maken gehad en zijn doorgegroeid. Zoals je ziet is de grootste "sprong" in de prijzen net na de 24ste brandweerkazerne. Daarna gaat de groei minder hard.

  • Lekker door spelen door dat het steeds duurder word krijgt het juist meer uitdaging. Ik betaal nu 1.8M+ voor brw kazerne. Elke week kan ik er 10 neerzetten minimaal. Stel het zou 22m kosten en 800 a 900k per kazerne kosten kan je zo danig snel bouwen dat het niet meer leuk is. Prima laten zoals het is en wees blij dat de ambu niet duurder word.

  • Het klopt idd dat het in het begin misschien onevenredig hard stijgt. (Bij de 25ste en verder) maar daarna vlakt het sws weer af. En met elke kazerne krijg je er ook een missie bij op je lijst.


    Stel, je upgrade je kazerne tot level 2. Kan je 2 TSen erbij plaatsen. Kan je 75k mee ophalen in een team. Ik haal Max zo’n 4 miljoen aan eigen inzetten en 7 tot 10 miljoen aan team inzetten. Elke dag weer. Dan lijkt het me toch meer dan logisch dat een kazerne geen 2ton meer kost. Zou ik binnen 2 weken heel Nederland vol hebben staan.

  • als je 25 gebouwen van politie, brandweer of ambu hebt. Wordt het indd duurder, maar dan kan je juist de posten die je hebt upgraden. Dan verdien je uiteindelijk steeds meer en vallen de prijzen van nieuwe gebouwen ook wel weer mee😉.

  • Geen moeite mee met de stijgende prijzen. Mijn speelplezier was denk ik allang weggeweest als mijn kazernes nog steeds 200K gekost hadden.... Dan had heel Nederland, België en Duitsland vol gehad inmiddels...
    Als het geen moeite meer kost is een spelletje ook niet leuk.


    als je 25 gebouwen van politie, brandweer of ambu hebt. Wordt het indd duurder, maar dan kan je juist de posten die je hebt upgraden. Dan verdien je uiteindelijk steeds meer en vallen de prijzen van nieuwe gebouwen ook wel weer mee😉.

    Overigens is deze info een heel klein beetje onjuist.... Van politie en brandweer gaan de kosten omhoog.... De ambustandplaats blijft 200K

    :thumbsup: Member of serverkillerteam NL Rescue (als we sommige spelers moeten geloven) :thumbsup:

    Bewerkt eens, duren MPR: Samengevoegd een bericht gecreëerd door ZaanseMartin in deze post. ().

  • Ik ben het er redelijk mee eens dat de kosten erg hoog worden. Ik krijg 140 meldingen inmiddels maar 135 zijn onder de 5000 credits. De grote meldingen zijn zelden dus als er binnen 2 uurtjes miljoenen opgehaald kan worden vraag ik me af waar je die vandaan haalt met patiënten vervoeren of tuinhuisjes blussen lukt het niet iig.

  • Als je veel wil verdienen is een team een goede optie ;)

    Dat dus... er zijn teams die bizar veel delen..... In ons team gaan er vanaf 22.00 weer dik 700 dichtgereden worden. Dan kom je inderdaad aan 3/4 miljoen per dag alleen maar aan teammeldingen.


    Toegegeven, speel je zonder team, dan wordt het steeds lastiger om op een dagje een kazerne te verdienen.

  • Het moet ook leuk zijn om te spelen als je niet met een team speelt, of in een kleiner team etc .... Als spel (denk ik ) moet je kijken dat het voor iedereen leuk is. Daarbij heb ik een team en is het zwak om iedere x te recruiten (vorm van...) als we iets bespreken. Of alleen maar te verwijzen naar grote teams... Ik probeer een mening te geven en mee te denken , en het is een feit dat het zonder team erg moeilijk is.

    -Ik heb nu 142 meldingen open staan en de hoogste is 4230 credits.... Dat dus ...
    -Watersport geeft geen meldingen (wordt gewerkt)
    -Dure vliegtuig en water uitbreidingen maar zeer weinig meldingen (watersport zelfs geen wel ander haf mil geïnvesteerd en coins ! ) en zuur weinig credits terwijl je tonnen investeert vind IK bij deze meldingen waar je veel investeert. Vliegtuig meldingen minimaal 10K !
    - Van de 142 meldingen zijn er 109 onder de 1000 credits ???

    Simpel : Niet alleen meer, maar vooral focus op hogere verdiensten bij aanschaf kazerne.

  • Kevind: Je hebt zeker een punt.

    Ik weet niet hoe je met je PIO's zit. Maar je zou nog flink wat boerderij en bos kunnen plaatsen. Dit heeft meestal een positief effect op de grote van je meldingen.


    Maar wat ik zei. Als ik puur naar mijn eigen meldingen kijk (250+ op dit moment) dan haal ik daar dus minimaal 3 milj mee op. Dat zou betekenen dat ik 15 kazernes per dag zou kunnen bouwen.


    Maar ik ben het helemaal met je eens dat, als je net gegroeid bent, dus 25+ kazernes, het onevenredig gestegen is. Eigenlijk is het ook gek dat het daarna weer minder stijgt. omdat je dat wel meer verdiend. Eigenlijk zou het juist andersom moeten zijn. vanaf 25+ zou het langzaam moeten stijgen. En wat mij betreft zou de curve naar mate je er meer hebt juist moeten stijgen ipv afnemen.

  • Ach de kosten zijn toch goed bij 25 Brw posten dat de prijs omhoog gaat.


    Het is gewoon sparen, dan bouwen, dan je posten vullen, terwijl je de posten vult kan je ook weer beginnen met sparen.


    Het is maar net hoe je het doet.