[FMKS0045] waterredding [AFGEROND]

  • Maar heb geen melding gehad, wel van wo (daar stuur ze nu ook heen maar dat werkt helaas niet altijd...)

    De DA-RB kun je wel inzetten als WOA,


    De standvoertuigen kun je niet inzetten als WO.

    Is dat het probleem wat je ervaart of werkt het inzetten van de bootaanhanger soms niet?

  • Na weken wachten nog steeds geen nieuws? Je kan toch geen update plaatsen, spelers hoop laten spelen en investeren en dan weken geen meldingen geven. Ik heb niet het gevoel dat dit spoedig wordt opgelost want zolang duurt dat niet ik spreek uit ervaring. Als in DE wel meldingen komen en in NL niet is het een simpele kwestie... maar je moet wel willen! (richt ik tot speleigenaar)


    Wat is er aan de hand? Waarom willen ze niet zorgen dat waterredding meldingen komen?


    Is het aub een idee om de geïnvesteerde credits/coins terug te krijgen van mijn gebouwen waterredding want ik heb voor niets miljoenen geïnvesteerd en coins besteld.

    Of er komen meldingen of ik wil graag mijn investering terug. MK wat kunnen jullie ons aanbieden???

  • Na weken wachten nog steeds geen nieuws? Je kan toch geen update plaatsen, spelers hoop laten spelen en investeren en dan weken geen meldingen geven. Ik heb niet het gevoel dat dit spoedig wordt opgelost want zolang duurt dat niet ik spreek uit ervaring. Als in DE wel meldingen komen en in NL niet is het een simpele kwestie... maar je moet wel willen! (richt ik tot speleigenaar)


    Wat is er aan de hand? Waarom willen ze niet zorgen dat waterredding meldingen komen?


    Is het aub een idee om de geïnvesteerde credits/coins terug te krijgen van mijn gebouwen waterredding want ik heb voor niets miljoenen geïnvesteerd en coins besteld.

    Of er komen meldingen of ik wil graag mijn investering terug. MK wat kunnen jullie ons aanbieden???

    Aan het spel werken vrijwilligers en ontwikkelaars, de eerstgenoemde zijn afhankelijk van de ontwikkelaars.

    Dat de communicatie niet geheel vlekkeloos loopt heb ik ook al in de gaten. Je investering terugkrijgen zal nooit gebeuren. Tevens kun je de reddingsbrigade ook mee laten uitrukken bij sommige meldingen, dus je hebt er wel profijt van. Kijk ook even of je de POI's goed hebt staan, dit kan ook een oorzaak zijn. Tevens heb ik ook nog niet veel meldingen gehad maar ik laat de reddingsbrigade wel bij sommige meldingen meerijden.

  • Vrijwilligers , ondernemers of millionairs....dat maakt mij niet uit. Het enige verschil dat ik tegen vrijwilligers met meer respect en geduld zal werken )houdt ook op na weken wachten' .
    Er wordt een update gelanceerd die niet werkt. Dat heeft niets met welke ondernemerschap te maken. Waarom moet mijn houding ineens veranderen omdat het vrijwilligers zijn die dit met plezier doen


    Je hebt niet veel meldingen gehad???? Wees eens eerlijk : je hebt er GEEN gehad!
    Zoals alle 1000de spelers geen meldingen krijgen waterredding.

    Stop met dat gezeik over POIS ... wie houdt je voor de gek .... er komen geen meldingen al zet je 1000 poi neer ...


    Ik wil graag investering terug voor gebouwen die niet werken!" Simpel ...of het werkt of je komt tegemoet in kosten/investeringen.
    Lang genoeg gewacht....

  • Wel beetje aardig blijven allemaal voor elkaar :) ben het wel eens dat deze update echt geen meldingen genereerd. Want de nieuwe meldingen die vandaag zijn erbij zijn gekomen (verkeerd medicijn gebruik en roltrap ongeval) kreeg ik na een uurtje spelen al.

    Lijkt me handig het topic te sluiten en onze vrijwilligers alleen nog maar een update te laten plaatsen als er antwoord uit Duitsland is.

  • Lijkt mij handig de update die niet werkt ;

    (waarvan hun iedere keer zeggen het werkt daar wel, test accounts geen probleem, er is geen storing, er komen gewoon meldingen ......

    terug te draaien, en tegemoet te komen voor spelers die hebben geïnvesteerd in iets wat niet werkt.


    Is dat zo gek na aankoop van een niet werkend of bestaand product dat je gecompenseerd wilt worden ?

  • Wel beetje aardig blijven allemaal voor elkaar :) ben het wel eens dat deze update echt geen meldingen genereerd. Want de nieuwe meldingen die vandaag zijn erbij zijn gekomen (verkeerd medicijn gebruik en roltrap ongeval) kreeg ik na een uurtje spelen al.

    Lijkt me handig het topic te sluiten en onze vrijwilligers alleen nog maar een update te laten plaatsen als er antwoord uit Duitsland is.

    Ik ben het er mee eens dat die reactie nergens op slaat!

    Gevalletje frustratie denk ik dan maar zo.


    Helaas moet ik je teleurstellen en mededelen dat ik de melding onwelwording (strand) wel al gehad heb, helaas wel maar 2 keer verdeelt over de tijd van 2 posten minimaal gebruiksklaar te hebben en nu....

  • Gevalletje frustratie ??


    hahaha..... je werkt goed mee om die frustraties aan te jagen met zo een taal als gevalletje, en nergens op slaan....
    Altijd leuk te lezen dit soort ' gevalletjes "

    Maar goed gezien ja frustratie (is dat verboden waarom gevalletje er nederig bijzetten), en ik denk terecht ,wat jij piet henk of anja ervan vind is niet zo belangrijk vriend , dank voor jouw mening iig

  • Lijkt mij handig de update die niet werkt ;

    (waarvan hun iedere keer zeggen het werkt daar wel, test accounts geen probleem, er is geen storing, er komen gewoon meldingen ......

    terug te draaien, en tegemoet te komen voor spelers die hebben geïnvesteerd in iets wat niet werkt.


    Is dat zo gek na aankoop van een niet werkend of bestaand product dat je gecompenseerd wilt worden ?

    Ik heb de reddingsbrigade aan het strand aan een aparte meldkamer gekoppeld met 1 ambu post, ik krijg wel de ambu meldingen maar niet die gegenereerd worden van de waterredding posten... is wel vreemd..

  • Gevalletje frustratie ??


    hahaha..... je werkt goed mee om die frustraties aan te jagen met zo een taal als gevalletje, en nergens op slaan....
    Altijd leuk te lezen dit soort ' gevalletjes "

    Maar goed gezien ja frustratie (is dat verboden waarom gevalletje er nederig bijzetten), en ik denk terecht ,wat jij piet henk of anja ervan vind is niet zo belangrijk vriend , dank voor jouw mening iig

    Dit is in ieder geval het laatste wat ik op jouw reageer....


    Dit soort reacties zegt veel over een persoon.


    Als je frustratie zo hoog zit, verwijder je account, reduceert je stressniveau weer ;)

  • Het werkt gewoon niet , en vriendelijk rustig aangeven wordt na 2 weken moeilijk. Daarbij worden er nieuwe meldingen gemaakt terwijl waterredding niet werkt, en er wordt vaak tot steeds gezegd in DE werkt alles, testacc werken gewoon... geduld hebben....

    Hoe moet je anders na 2 weken aangeven dat het niet werkt, en een tevreden gevoel hebben van je investeringen / aankopen zonder werkende gebouwen? Zeker dank voor vrijwilligers etc maar er zit ook een bedrijf achter en die horen te leveren wat je koopt.

    Ja ik heb geduld maar geloof mij dit had in 2 weken opgelost kunnen zijn (ipv nieuwe meldingen maken) Dan wordt de toon anders en frustraties hoger .... i m sorry just human

  • Het werkt gewoon niet , en vriendelijk rustig aangeven wordt na 2 weken moeilijk. Daarbij worden er nieuwe meldingen gemaakt terwijl waterredding niet werkt, en er wordt vaak tot steeds gezegd in DE werkt alles, testacc werken gewoon... geduld hebben....

    Hoe moet je anders na 2 weken aangeven dat het niet werkt, en een tevreden gevoel hebben van je investeringen / aankopen zonder werkende gebouwen? Zeker dank voor vrijwilligers etc maar er zit ook een bedrijf achter en die horen te leveren wat je koopt.

    Ja ik heb geduld maar geloof mij dit had in 2 weken opgelost kunnen zijn (ipv nieuwe meldingen maken) Dan wordt de toon anders en frustraties hoger .... i m sorry just human

    Het is heel vervelend dat snap ik echt wel maar onthoudt wel het is maar een spelletje :-)

  • Neej Gieske, door gevalletje frustratie te zeggen gooi je bewust olie op het vuur. Nu niet doen alsof je de slimme verstandige volwassen wijze man bent he haha
    Ik heb het recht gefrustreerd , met enig respect en manieren, te reageren op dit forum.
    Wie ben jij om die vrijheid af te nemen of te bekritiseren? Is frustratie hebben (wellicht terecht) dan verboden?? Mijn laatste preek :)

    Klopt, het is een spelletje, maar er is wel een bedrijf wat eraan verdient, er is een verdien model. Er is niet geleverd wat is aangekocht. Ik heb zelfs nog niet eens kunnen lezen : jullie hebben gelijk het werkt niet, duitsland moet aan de slag.
    Ik lees alleen maar het werkt wel, geduld, pois, testaccount werken wel ... ik heb gevoel niet serieus wordt gewerkt aan dit probleem na 2 weken wachten.


    Is het een idee dat spelers kunnen kiezen :


    -wil ik blijven wachten

    -wil ik mijn gebouw slopen MET vergoeding want het gebouw werkt niet.


    Iedereen tevreden....

  • hey als je de brandweer nodig hebt en er een vrijwillig post in de buurt heb zitten hoop je toch ook dat ze binnen 5 min komen en als je een hartstilstand krijgt wie moet er helpen als er geen vrijwilligs zijn

  • Neej Gieske, door gevalletje frustratie te zeggen gooi je bewust olie op het vuur. Nu niet doen alsof je de slimme verstandige volwassen wijze man bent he haha
    Ik heb het recht gefrustreerd , met enig respect en manieren, te reageren op dit forum.
    Wie ben jij om die vrijheid af te nemen of te bekritiseren? Is frustratie hebben (wellicht terecht) dan verboden?? Mijn laatste preek :)

    Klopt, het is een spelletje, maar er is wel een bedrijf wat eraan verdient, er is een verdien model. Er is niet geleverd wat is aangekocht. Ik heb zelfs nog niet eens kunnen lezen : jullie hebben gelijk het werkt niet, duitsland moet aan de slag.
    Ik lees alleen maar het werkt wel, geduld, pois, testaccount werken wel ... ik heb gevoel niet serieus wordt gewerkt aan dit probleem na 2 weken wachten.

    doe eens rustig er zit een bug in maar het komt wel. je moet als je e verwijdert toch nieuwe bouwen

  • Klopt , en die keuze wil ik graag maken gezien WR niet werkt.

    ALs je na twee weken dit niet kunt oplossen kies ik graag voor andere gebouwen te kopen dan gebouwen die niet werken. EN zo kan je als spel ook iedereen kans geven te kiezen blijf je wachten op meldingen op kies je voor gebouwen die wel meldingen opleveren. ( het gaat niet om paar dagen storing he) iedereen toch blij? ...

    Rustig genoeg ? Pffff


    doe eens rustig er zit een bug in maar het komt wel. je moet als je e verwijdert toch nieuwe bouwen

    Klopt , en die keuze wil ik graag maken gezien WR niet werkt. ALs je na twee weken dit niet kunt oplossen kies ik graag voor andere gebouwen te kopen dan gebouwen die niet werken. EN zo kan je als spel iedereen kans geven te kiezen blijf je wachten op meldingen op kies je voor gebouwen die wel meldingen opleveren. ( het gaat niet om paar dagen storing he) iedereen toch blij?

  • Kevind Het is heel goed dat je het probleem aangeeft, maar als je berichten van anderen niet goed leest gaat het al fout.

    Je zegt dat niemand nog een melding heeft gehad, maar als je iets terug leest zie je dat er iemand ook gereageerd heeft dat die 2x een melding heeft gehad.

    Rustig blijven helpt vaak meer dan zo te reageren.

  • De DA-RB kun je wel inzetten als WOA,


    De standvoertuigen kun je niet inzetten als WO.

    Is dat het probleem wat je ervaart of werkt het inzetten van de bootaanhanger soms niet?

    Nee de boot werkt wel altijd, het is niet echt een probleem😂 het is wel logisch ergens dat de wo taken niet overgenomen kunnen worden door een rb voertuig😉


    Wel een ander vraagje: kan je de KHV ook gewoon als hv gebruiken buiten reddingsbrigade meldingen?

  • Nee de boot werkt wel altijd, het is niet echt een probleem😂 het is wel logisch ergens dat de wo taken niet overgenomen kunnen worden door een rb voertuig😉


    Wel een ander vraagje: kan je de KHV ook gewoon als hv gebruiken buiten reddingsbrigade meldingen?

    Heb dit toevallig al een keer geprobeerd en de KHV als HV gebruiken werkt niet.