Zorgen voor stabielere server?

  • Een weekend met update met nieuwe voertuigen en taken, weekend taken en events en pinkster weekend en event.. oja, ook nog 2x credits. Of te wel de server kan dit nooit bij benen. Hartstikke fijn al die events, maar wanneer wordt er eens eerst geïnvesteerd in een stabiele basis zodat het spel ook speelbaar is? In mijn eigen team vanaf 14:00 een achterstand van 240+ meldingen.


    Ben benieuwd naar de reactie.

  • Er zit een serverwisseling aan te komen. Deze was eerder al aangekondigd maar moest helaas verplaatst worden. Met deze wissel moet de capaciteit ook flexibeler kunnen worden ingezet om pieken op te kunnen vangen.


    Ik kan verder nog geen specifieke datum geven maar deze migratie zal duidelijk aangekondigd worden in het spel.

  • Er zit een serverwisseling aan te komen. Deze was eerder al aangekondigd maar moest helaas verplaatst worden. Met deze wissel moet de capaciteit ook flexibeler kunnen worden ingezet om pieken op te kunnen vangen.


    Ik kan verder nog geen specifieke datum geven maar deze migratie zal duidelijk aangekondigd worden in het spel.

    Top, Dank je voor die informatie.

    Dat zijn dingen waar we graag naar uitkijken en goed om te horen dat de ontwikkelaar dat op de planning heeft staan!