[FMKS0051] fout bij het zien van overzicht suggesties

  • hoi allemaal. de excel sheets waarop alle suggesties staan verwerkt zijn niet meer zichtbaar op het forum. ook is alle content que suggesties bij voertuigsuggesties weg. weet een van de admins hoe dit komt en hoe het op te lossen is?

  • Onthoud wel dat het vrijwilligers zijn die alles tussen hun werk en studies door doen.
    En persoonlijk zie ik liever de updates in het spel dan in zo'n lijstje.
    En als er dingen van de lijst nogmaals genoemd worden is alleen maar extra werk voor hun, maar daar kiezen ze zelf voor.

  • verwacht maar dat het langer duurt tot ze het hebben geregeld

    Echt een opmerking waar we wat mee kunnen. We doen ons best om alles te regelen, blijkbaar voor een deel van de spelers niet snel genoeg. Mocht je excuses willen, dan hierbij. Voor de rest, zul je moeten wachten inderdaad.

  • Echt een opmerking waar we wat mee kunnen. We doen ons best om alles te regelen, blijkbaar voor een deel van de spelers niet snel genoeg. Mocht je excuses willen, dan hierbij. Voor de rest, zul je moeten wachten inderdaad.

    Tis ook echt zo'n reactie waar je op zit te wachten als je alle dagen bezig bent met de ontwikkeling op en rond het spel. Jullie geven veel updates en soms kan niet alles tegelijk.


    Eerlijk gezegd vind ik het eerlijker dat wij sorry zeggen voor de opmerking😉 gezien jullie al heel veel voor ons doen om het spel leuk te houden, dus hierbij van mijn kant sorry😉

  • het klopt toch dat je het niet moet verwachten dat ze het snel oplossen als ze aan het spel bezig zijn dus wat is er verkeerd aan

    Het gaat gewoon om de manier van hoe je het zegt😉 Je hoefde de opmerking niet per se te maken, want ze doen juist erg goed hun best om alles goed en leuk te maken voor iedereen.


    Soms duurt het gewoon iets langer dan anders, daar moet je gewoon met dealen maat😉

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “fout bij het zien van overzicht suggesties” naar “[FMKS0051] fout bij het zien van overzicht suggesties”.