Pushmelding App TBV spraak aanvraag (Status 7)

  • Is er een mogelijkheid dat er in de app een functie komt dan als er een spraakaanvraag komt van een voertuig, opschaleing, uitbreiding, arrestanten transport, patienten vervoer. dat er een pushmelding vanuit de app op je telefoon word gegenereerd?

  • Leuk idee!

    Alleen denk ik dat er dan wel een mogelijkheid moet zijn om dat niet te willen, want als je net even fanatiek 150 meldingen heb weggespeelt dan wordt je helemaal gek van al die meldingen denk ik.

  • Leuk idee!

    Alleen denk ik dat er dan wel een mogelijkheid moet zijn om dat niet te willen, want als je net even fanatiek 150 meldingen heb weggespeelt dan wordt je helemaal gek van al die meldingen denk ik.

    ja kan ik me voorstellen. Maar dat moet toch aan de backend op te lossen zijn door een bepaalde interval in te stellen dat je bijv niet binnen de zelfde minuut een nieuwe pushmelding krijgt. Ik zou het bijvoorbeeld heel praktisch vinden omdat als ik speel ook vaak met andere dingen bezig ben en dan soms het spel even kan “vergeten” waardoor er bij teaminzetten of opegezette meldingen van mijzelf spraakaanvragen open blijven staan.

  • Als je 150 meldingen hebt weggespeeld, moet je toch ook bijna alle status 7 meldingen gekregen hebben eer je klaar bent? Wanneer ik 120 meldingen wegspeel, zijn er meestal ongeveer 40 meldingen die ik gealarmeerd heb en nog openstaan, dat ze ook opgelost geraken terwijl je zoveel alarmeerd.

    Daarnaast kan er gekeken worden dat er 1 pushmelding komt, en geen andere zolang de app niet geopend wordt.