Logische plek voor Veiligheidsregio link

  • Hoi,


    Ik heb op internet een erg handige link/foto gevonden van alle veiligheid regio's. Van de brandweer/ambulance en van de politie, ik zit alleen met een probleempje😅.


    Ik heb geen idee waar ik hem kan plaatsen...


    Ik wil hem graag op een logische plaats zetten op dit forum, ergens bij de voertuig registratie. Zodat het makkelijk te vinden is op het forum voor andere (/nieuwe) spelers.

    Bij de brandweer staat er een apart topic waar dat goed wordt uitgelegd hoe die roepnummer daarbij werken.


    Echter staat er bij ambulance alleen iets over de Lifeliners en bij politie alleen iets over de LE, verder niet in een aparte topic hoe het werkt.


    Kan iemand mij hierbij helpen?


    Mvg,


    ShelledLocket32

  • Maar bij de ambu's missen de overzichten van regio 01 t/m 05. Maar het lijkt mij niet nodig om bij de ambu's er nog een extra topic erbij te doen, want bijna alle voertuigen die in die lijst staan staan ook letterlijk in het spel.

  • Maar bij de ambu's missen de overzichten van regio 01 t/m 05. Maar het lijkt mij niet nodig om bij de ambu's er nog een extra topic erbij te doen, want bijna alle voertuigen die in die lijst staan staan ook letterlijk in het spel.

    Niet van elke regio is het bekend

  • ik heb hele lijsten waarop voor allerlei regio's ambulances vermeld staan

    Ja jij hebt die lijstđŸ˜…đŸ€”, timo heeft het over de regio's die op het forum staan.


    Daarnaast het zal voor een aantal mensen die hier dagelijks mee te maken hebben, erg logisch zijn dat iedereen weet welke regio's er zijn en welk nummer erbij hoort.

    Maar anderen die daar totaal niet mee bezig zijn of nieuwe spelers weten dat niet 😉

    (zoals ik een paar maanden terug: "regionummers? Wat is dat dan.")



    Maar de reden waarom ik dit hier vraag is om het iets overzichtelijker te maken, net als wat piet doet met de Lifeliner registratie. Maar dan als een kaartje.


    Sommige regio's zijn erg logisch zoals utrecht, groningen of flevoland. Maar anderen zoals IJsselland, Gooi en Vechtstreek of Kennemerland dat weet niet iedereen snel te vinden.


    Ook staan hierbij de nummers op van de politie die weet een apart verhaal zijn...

  • Je zou de info op het hoofdforum kunnen zetten, daar kunnen vele het ook vinden.
    En mochten de admins het ergens anders willen hebben kunnen hun het verplaatsen.

    En over lijsten zoals hier besproken werd. Als je ze naar de admins stuurt, dan ze geplaatst kunnen worden. Dacht dat namelijk ooit al eens gelezen te hebben.