• Ik heb een suggestie voor het spel, wat ik persoonlijk heel leuk zo vinden. Misschien kan jij daar wat mee.

    Ik zo graag een soort sandbox functie hebben, zodat ik met heel veel credits alles kan uitbreiden en kopen. Zodat ik van het begin al kan ervaren hoe het is met veel eenheden en missies.


    Weet niet of andere dit ook leuk zouden vinden. :)


    Vriendelijke groet, MonkeyPoliceNL

  • Hey,


    Mij lijkt het wel een leuk idee maar dan dat je gewoon iets van 5 miljoen heb ofzo en dat je daarmee bijvoorbeeld kan testen of je iets kan doen. Als je gewoon veel eenheden en missie's wil hebben moet je denk ik gewoon doorspelen en groeien want anders is de motivatie denk ik uit het spel.


    Groeten,

    112TerAar

  • Allebei kan toch ook? Kleine foutjes oplossen maakt voor de meeste spelers niet veel uit. Updates van het spel maken het juist voor die groep spelers leuk samen met de spelers die zich er wel aan ergeren.

  • persoonlijk zie ik er geen voordeel in en ze kunnen beter de fouten oplossen die er in het spel zitten dan zulke dingen toe te voegen

    Wauw nooit gedacht dat ik het ooit eens zou kunnen zijn met jou🤔😜 maar ja hier ga ik in mee😂😉


    Allebei kan toch ook? Kleine foutjes oplossen maakt voor de meeste spelers niet veel uit. Updates van het spel maken het juist voor die groep spelers leuk samen met de spelers die zich er wel aan ergeren.

    Wat er eventueel aan toe kan worden gevoegd is een soort beta versie🤔 gelinkt aan je account de nieuwste functies uit proberen.


    Zie je het niet zitten zet je die functies uit en vind je het wel wat ga je ermee door.


    Maar: Het moet niet zo zijn dat je als beginner een opstapje krijgt van 5 miljoen, dit haalt gelijk een deel van het plezier eraf.

    Bewerkt eens, duren MPR: Ein Beitrag von ShelledLocket32 mit diesem Beitrag zusammengefügt. ().

  • Als je met een sandbox alles kan naspelen wat voor zin is er dan nog om het spel nog te spelen. Een sandbox komt vaak voor om te leren hoe het spel werkt en daarna kan je speciale opdrachten halen.
    Maar de charme van het spel is ook dat je door te groeien ook alles kan ontdekken. Zeker als je in een team zit waar men je alles wil uitleggen.

  • Als je met een sandbox alles kan naspelen wat voor zin is er dan nog om het spel nog te spelen. Een sandbox komt vaak voor om te leren hoe het spel werkt en daarna kan je speciale opdrachten halen.
    Maar de charme van het spel is ook dat je door te groeien ook alles kan ontdekken. Zeker als je in een team zit waar men je alles wil uitleggen.

    mijn weten is dat een sandbox is als je bij een spel de "storyline" of alle opdrachten hebt gedaan en ook als iemand het spel na hebt gemaakt en dan een sandbox er van hebt gemaakt