[FMKS0052] kan geen meldingen zien

  • Mooi dat het weer werkt!
    kayom De ontwikkelaar gaf aan dat het in dit soort gevallen kan helpen om de app-cache te legen of de app opnieuw te installeren.
    Mocht dit probleem in het vervolg terugkeren dan horen we het graag.

  • Mooi dat het weer werkt!
    kayom De ontwikkelaar gaf aan dat het in dit soort gevallen kan helpen om de app-cache te legen of de app opnieuw te installeren.
    Mocht dit probleem in het vervolg terugkeren dan horen we het graag.

    Kan het ook ergens ermee te maken hebben dat je mobiel te vol zit of iets in die richting?

    Heb verder geen idee hoor, bij mij doet die het gewoon.

  • Na mijn weten zou het niet direct invloed moeten hebben als je telefoon bijna vol zit. (Zit wel een maar aan, kom ik zo op)


    Een app cached gegevens. (afbeeldingen bijvoorbeeld) hierbij wordt als het waren een kleine kopie gemaakt op je apparaat zodat die de volgende keer niet alles hoeft te downloaden. Dit gaat dus vooral om snelheid. Wanneer er veel dingen wijzigen zal deze steeds worden bijgewerkt.
    Alleen soms ontstaan er problemen in de cache (bijv. ontbrekende delen) waardoor het programma moeilijker werkt. Door de cache te legen verwijder je dus eigenlijk je tijdelijke bestanden en haalt hij alles overnieuw op. Echter blijven er altijd dingen in het app geheugen (Zoals login bijvoorbeeld) en die blijven bewaard vandaar dat ook verwijderen soms kan helpen.


    Maar nog even terug komend op volle telefoon. In enkele gevallen worden de oudste cache bestanden van een apparaat verwijderd om geheugen te besparen. Dit hoeft per definitie geen problemen te geven, maar in enkele gevallen gebeurd het wel.


    Het is het zelfde als met je PC. Als die traag wordt is je cache aardig vol aan het raken of je hebt veel open. ff opnieuw opstarten doet dan wonderen.
    Hoop dat je er iets mee kan verder.

  • Het probleem van het niet zien van meldingen heeft 95% van de gevallen te maken met de kaartfilters. Zou niet horen, maar werkt wel zo.

    Dit heb ik toen de kaartfilters nieuw waren ook met Cahjo besproken, aangezien die aan mij een lijst vroeg met problemen waar ik de eerste dag al tegen aan liep.

    Het probleem zou dus bekend bij jullie moeten zijn.


    Op het moment dat je op de kaart alle meldingen uitschakelt, dan is je lijst (bijna) leeg als je het spel laadt. Zodra er mutaties op de meldingen plaats vinden, komen wagens aan, worden wagens naar toe gestuurd, nieuwe melding e.d., dan komt die ineens in je lijst.

    Hieronder een screenshot van mijn app. Het is niet mogelijk dat hier sprake is van cachegeheugen aangezien het een nieuwe telefoon is, waar ik net de app op geïnstalleerd heb. Hoe meer meldingen ik op de pc naar toe ga, hoe meer er in de app zichtbaar worden. '



  • misschien dat Cahjo dan een status update kan geven van wat de reacties van de ontwikkelaar hiervan waren.

  • Kan iemand van het GameTeam misschien een update hierover geven?

    22 april is ondertussen al 3 weken terug. Ik snap het als jullie het aan het navragen zijn, maar dan zou een update daarover wel handig zijn.

    Ik merk dat vaker berichten onbeantwoord blijven, misschien is het handig om een simpel berichtje te sturen dat het opgepakt/nagevraagd wordt. Dan weten spelers dat jullie het gelezen hebben en er mee bezig zijn. Nu is het voor spelers de vraag of er überhaupt wat mee gedaan wordt of dat ze hun berichten net zo goed kunnen opschrijven en in de prullenbak kunnen gooien.

  • Ik denk dat we beter kunnen wachten op reactie van Cahjo.
    Aangezien hij er mee bezig is zoals je zei. Verwacht ik dat hij ons van de beste info kan voorzien.

    Helemaal eens, maar ik denk dat 3 weken daar al een zeer ruime tijd voor is.

    Daarom toch nog maar eens de vraag.

  • Dank voor de reactie. Voor het vervolg is het misschien handig om dan een kort berichtje te sturen dat het nagevraagd is bij de ontwikkelaar, zodat spelers ook de status weten van hun vraag/probleem.


    Momenteel merk ik vaker dat spelers het idee krijgen dat er gewoon geen reactie komt en/of genegeerd worden.

    Probeer dat als tip mee te nemen, dat zal voor veel spelers toch fijner zijn, dan blijven wachten op antwoord zonder dat ze weten of het bericht gelezen is.

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “kan geen meldingen zien” naar “[FMKS0052] kan geen meldingen zien”.