Gevangenen overplaatsen + grotere gevangenis

  • Beste


    Misschien een toevoeging voor het spel.


    iedereen heeft cellen hier kunnen er max 10 in,

    op bepaalde plekken plaats je er dus meerdere bij elkaar om dat daar een gevangenis is.


    Is het niet een optie een gevangenis te maken waar ongeveer 50 tot 100 man gevangenen in kunnen natuurlijk uitbreid baar naar gewenste aantal,

    en dan van uit de kleine cellencomplex gevangene vervoer naar de gevangenis die je ergens verder weg hebben dan je eigen cellencomplex en weer mensen kunt opsluiten.


    Hier kun je natuurlijk ook weer missies bij maken denk aan poging uitbraak / gevangenen ontsnapt aantal onbekend / gevangenen in opstand / zware begeleiding naar rechtbank e.z.v.


    M.v.g Roy

  • Het team kan al gevangenissen plaatsen. hier kunnen ook 10 gevangenen in (indien volledig uitgebouwd). In mijn ervaring komen de cellen vooral vol bij een beginnende speler. Wanneer je na lang spelen meer gebouwen hebt, genereeer je niet per se meer inzetten met gevangenen, terwijl ze meer verspreid zitten en de cellen dus ook meer tijd hebben om leeg te geraken.


    De POI gevangenis bestaat ook om gevangenisgerelateerde inzetten te krijgen zoals bewaker aangevallen, en brand in gevangenis. Meer inzetten klinkt wel altijd leuk.

    Transportmissies zouden ook leuk zijn, zoiets als het besteld transport maar dan met gevangenen ipv patienten. Tussen poi gevangenis en poi politiekantoor of gerechtsgebouw.

  • Het team kan al gevangenissen plaatsen. hier kunnen ook 10 gevangenen in (indien volledig uitgebouwd). In mijn ervaring komen de cellen vooral vol bij een beginnende speler. Wanneer je na lang spelen meer gebouwen hebt, genereeer je niet per se meer inzetten met gevangenen, terwijl ze meer verspreid zitten en de cellen dus ook meer tijd hebben om leeg te geraken.


    De POI gevangenis bestaat ook om gevangenisgerelateerde inzetten te krijgen zoals bewaker aangevallen, en brand in gevangenis. Meer inzetten klinkt wel altijd leuk.

    Transportmissies zouden ook leuk zijn, zoiets als het besteld transport maar dan met gevangenen ipv patienten. Tussen poi gevangenis en poi politiekantoor of gerechtsgebouw.

    Maar is het niet mogelijk om het dan gelijk te kunnen trekken als met de ziekenhuizen?🤔 Daar kan je namelijk wel meer kwijt op max. lvl. (Volgens mij een stuk 20-30)