Knop toezicht ontbreekt

  • Je bent lekker aan zeuren he pffffff je kan ook op normale manier vragen natuurlijk.

    en 1 klikje meer poe poe stel je voor dat je moet word;)

    Ja zou handiger zijn .... Ja zou iets zijn wat ik ook wil hebben .

    Maar de manier waarop jij communiceert hoeft voor mij het er niet meer in te komen

  • Volgens mij gaat het niet over de manier hoe hij het wil, maar volgens mij hebben we hier meer een kwestie van als mensen het op deze manier aanpakken zit ik liever tegen te werken.
    Maar goed.
    Op zich prima idee, alleen in mijn ogen niet direct een fout.

    Ook zal het voor mij niet de prioriteit hebben, omdat je de knop ook met een script kan maken als oplossing.


    Maar ik snap de reactie, als ik gameteam zou zijn zou ik de reacties niet eens in behandeling nemen op de manier hoe het hier aangedragen wordt.
    Je mag van mij veel plaatsen, je mening geven, enz. Alleen dit mag dan ten aller tijden op een nette manier.

    Ik heb gister een ander topic van je gezien (Welke terecht weg is gehaald) en vind dit buiten alles om gaan.
    De grove ondertoon die je berichten hebben zou ik niet pikken. En erger mezelf er steeds aan. Heb al meerdere keren me ingehouden om er niet op te reageren.

    Misschien eens een idee om je bericht eerst ff goed te controleren en bekijken hoe en wat.
    Een beetje respect naar de vrijwilligers zou op zijn plaats zijn. Deze mensen steken allemaal hun vrije tijd in het spel om het zo leuk mogelijk te maken. En dan gaan een stel azijnzuigers als jij, hun hier zo zitten behandelen.

    Terwijl jij je meldingen zit te doen, zijn hun hard aan het werk om nieuwe meldingen toe te voegen, updates uit te werken en nog veel meer!

    Of dacht je dat die updates en inzetten allemaal uit de lucht kwamen vallen.


    Neem ff rust en hoop dat je hierna op een rustigere toon verder kunt.

    Want wees nou eerlijk, als jij ergens veel moeite in steekt wil je ook niet op deze manier worden aangesproken.


    Prettige dag verder.

  • Piet2001

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “toezicht” naar “Knop toezicht ontbreekt”.
  • Ik denk als de vraag normaal was gesteld geweest hij ook al een oplossing had gekregen buiten spel zelf om.

    dus als iemand het niet doet volgens jou manier wil je het niet meer?

    mijn manier gaat het niet om. denk dat 1001 het erg mooi verwoord heeft.

    en idd je andere asociale andere topic was gewoon idioot en terecht verwijderd.
    beetje respect kan je wel hebben toch?

  • dus als iemand het niet doet volgens jou manier wil je het niet meer?

    Dit doe je al zo vaak je vraagt het bijna elke keer opdringend, waardoor het bijna geen vraag meer lijkt te zijn. Althans zo komt het over.

    Iedereen is bereid om te helpen bij een probleem als je het op een normale manier vraagt, zo niet dan krijg deze reactie dus😅

    kost dat zoveel moeite om die er tussen te zetten en alleen zichtbaar maken voor de mensen die het wel kunnen zien

    Suggesties worden opgenomen en als iets niet kan dan kan het niet. Kappen met zeuren, want het heeft niet altijd zin en kan irritanties meebrengen.😉