Bedankt!

  • In plaats van een vraag of idee, wil ik met dit topic een klein dankwoord uitspreken.


    Ik zie voor ongeveer 10%. Hierdoor is het lastig om veel spelletjes te kunnen spelen op de PC. Meestal is een bepaalde snelheid noodzakelijk of is het spel te bewegelijk. Ik vind het dan ook erg fijn dat in dit spel de snelheid zelf aan te passen is. Er geen druk staat op een afsluiting van een melding (wel binnen 24 uur).


    Verder ben ik erg blij dat je de A&U regels helemaal zelf kan aanpassen (inclusief kleuren waardoor het contrast tussen de verschillende meldingen voor mij duidelijk is) en ben ik erg blij dat je de incidenten een eigen icoon kan geven (groot en duidelijk zodat ik het zie)


    Ik denk niet dat de maker van dit spel bedacht had dat het voor mensen met een visuele handicap een prettig spel is, maar door de vele mogelijkheden om dingen in te stellen is het dat wat mij betreft wel. Daarom gewoon een keer een hartelijke dank je wel!!!

  • Jij bedankt voor je verhaal! Mooi om te horen dat het spel je zo goed bevalt en goed speelbaar voor je is!
    We hopen dat je er nog veel speelplezier aan zult beleven.
    Dit soort verhalen motiveren ons ook altijd weer extra om voor het spel bezig te zijn.
    Dankjewel!