gescheiden meldkamers

  • Beste


    Is er een mogelijkheid om gescheiden meldkamers te kunnen benutten zo dat je bij de ene wel missies ontvangt en bij de andere niet, ze zitten nu onderling gekoppeld.

    Heb momenteel 3 meldkamers 1team 1eigen 1ambu die van het team en eigen wil ik gekoppeld hebben en de ambu wil ik er los van hebben staan.

    Dit om dat de ambu over heel NLD zit en mijn pol en BR niet daar ben ik mee aan het uitbreiden, heb vaak meldingen ver buiten mijn regio waar een br of pol naar toe moet ter assistentie voor de ambu.

    Daarom wil ik dit tijdelijk uitschakelen en dacht dat de meldkamer splitsen een oplossing was maar helaas is dat niet het geval.

    nu heb ik bij MK eigen en MK ambu dit aan gevinkt Eigen inzetbereik aanmaken. Voor de Inzetgeneratie worden alleen posten gebruikt die aan deze meldkamer toebehoren. en bij instellingen probeer ik ze hun eigen hoofd meldkamer te maken maar dit spiegelt door naar da andere meldkamer ze blijven onderling nog gekoppeld terwijl ik die graag los wil zetten.


    Gr ory

  • Dit is mogelijk. In de meldkamer met de ambu's, kan je op het bewerken drukken (Potloodje) en dan het vinkje aanzetten bij eigen inzetbereik.

    Dan blijven de ambu's wel benodigd bij de politie en brandweer, maar niet andersom.