arestanten vervoer terwijl de grote inzet bezig is

  • beste vrienden,

    ik en mijn team wij lopen tegen het probleem aam bij de grote inzetten dat als de inzet afgerond is de arrestanten nog moeten gebeuren en de meesten dan al in bed liggen zou dat niet tijdens de inzet kunnen gelijk de ambu en als de ovd-p ook hetzelfde zou kunnen als de ovd-g maar dan voor de arrestanten dat zou ook handig zijn.


    1) arrestanten af voeren tijdens de grote inzet

    2) arrestanten automatisch afvoeren gelijk de ovd-g doet voor de ambu

    alvast bedankt

    wij blijven vol verwachtingen kijken naar de toekomstige updaten en leuke functies

  • Ik zou automatisch afvoeren van arrestanten niet onmiddellijk aanraden, opdat het spel niet teveel automatiseert. Als het er toch komt zou ik het limiteren tot db-av's en enkel met ovd-p aanwezig.

    Verder kun je ook proberen het afsluitbeleid in je team een beetje aan te passen, een uurtje (of twee) vroeger afsluiten opdat er nog mensen zijn om mee te helpen. Het heeft toch geen nut de inzet langer open te houden als er niemand meer online komt om er deel aan te nemen.

  • je kan het ook met elkaar afspreken wie wat wanneer stuurt of je stuurt je AV's alleen naar je eigen meldingen en niet naar de team meldingen.

    Zo loop je ook het risico niet dat 1 van de AV's vast staat op die melding en die je dan alleen weg krijgt met de hulp van het support team. Xreality (ben ff de naam kwijt).

    Dit probleem heb ik 2x gehad namelijk 😉😅

  • je kan het ook met elkaar afspreken wie wat wanneer stuurt of je stuurt je AV's alleen naar je eigen meldingen en niet naar de team meldingen.

    Zo loop je ook het risico niet dat 1 van de AV's vast staat op die melding en die je dan alleen weg krijgt met de hulp van het support team. Xreality (ben ff de naam kwijt).

    Dit probleem heb ik 2x gehad namelijk 😉😅

    Arrestanten Vervoer Bus