Patrouille select all vinkje

  • Hi,
    Na het lang te zijn vergeten heb ik de functionaliteit van de patrouille gevonden.

    Zoals al eerder aangegeven, is het nu niet mogelijk om voertuigen een willekeurige volgorde te laten rijden.
    Dat is op te lossen door verschillende routes te maken (bijvoorbeeld 1 route per voertuig) om zo nooit samen te rijden.

    Je moet echter nog steeds alle voertuigen selecteren en ze actief voor een bepaalde tijd op patrouille sturen.
    Als je dus 50 NH voertuigen hebt die je wilt laten patrouilleren, moet je 50x een vinkje aanklikken.

    Het zou enorm handig zijn (en ik denk codetechnisch niet heel lastig) om een "selecteer alle voertuigen" oid knopje boven te zetten, die gelijk alle vinkjes zet zodat alle voertuigen waar een patrouille route voor is ingevuld, op patrouille kunnen worden gezonden.

    Natuurlijk zou ik graag nog andere toevoegingen hebben, zodat niet alle voertuigen een aparte route hoeven te krijgen, maar voor nu zou dit met niet te veel werk (vergelijkbare code wordt al gebruikt bij het selecteren van personeel voor herplaatsing) het leven een heel stuk makkelijker maken!


    Ik hoor graag hoe jullie er over denken.

  • Oh laat maar, ik kom er net achter dat het iets anders werkt dan ik dacht:
    Met behulp van de vinkjes kan je een selectie van voertuigen maken.
    Je kunt dan de route instellen door een route te kiezen en op Opslaan te klikken.
    Die route blijft staan, tot je er iets anders neerzet.

    Vervolgens kan je alle voertuigen die een route hebben in 1x alarmeren, door op de knoppen een uur, 3 uur of 6 uur te klikken.
    Mijn suggestie kan dus worden geschrapt!