TS-HV combinatie

  • Goedemiddag,


    Het is mij opgevallen dat de TS-HV combinatie onder de ''Brandweer Overige'' voertuigen valt terwijl het TS-OR voertuig gewoon onder de normale ''Brandweer Tankautospuit'' voertuigen valt.

    Is het een idee om de TS-HV combinatie ook gewoon naar de Brandweer Tankautospuit lijst te plaatsen?

    Dit zorgt op deze manier namelijk voor verwarring bij mij, maar mogelijk ook bij andere spelers?


    Alvast bedankt :thumbsup:

  • Er zijn twee volgens mij twee lijstjes waar dit relevant is:
    De voertuigenmarkt, daar zijn de groepen Tankautospuiten, Overige voertuigen, Haakarm, Waterongevallen.
    De TS-HV staat hier onder Hulpverleningsvoertuigen (dus Overige voertuigen) en niet onder Tankautospuiten.

    Ook heb je de groepen in het meldingscherm, daar heb je de groepen Brandweer Tankautospuit, Brandweer overig, Waterongevallen.
    De TS-HV staat hier onder Brandweer overig en niet onder Brandweer Tankautospuit.

    Hoe het met de TS-OR zit weet ik niet, daar maak ik (nog) geen gebruik van.

  • Thanks voor het melden, We gaan even bedenken wat de meest logische plek is.

    Gaan we naar kijken!

    Top dankjewel!


    Wat ik bedoel is, waarom staat de TS-OR wel tussen de TS'en en dan bijvoorbeeld de TS-HV niet.

    Dat het een hv voertuig is dat snap ik, maar dan zou bijvoorbeeld de TS-OR ook enkel tussen de WO voertuigen horen toch?


    De TS-OR staat zowel onder Tankautospuit als Waterongevallen in het alarmeringsscherm. Om dan de ts-hv zowel ondet Tankautospuit als Overige te plaatsen zal niet onmogelijk zijn zeker?

    Dat was mijn gedachte ook :)!

    Ik heb op een bepaalde post alleen maar de TS-HV combo staan, maar als ik nu bijvoorbeeld een prullenbakbrand heb en ik kijk in de lijst met TS'en dan zie ik dit voertuig niet, en als je dan niet goed oplet pak je dus niet de dichtstbijzijnde TS.

    Bewerkt eens, duren MPR: Samengevoegd een bericht gecreëerd door BrwBrielle in deze post. ().