[FMKS0079] Teaminzet wordt niet afgerond met water. [AFGEROND]

  • Bij onze teaminzet (natuurbrand) loopt het balkje met benodigd water niet terug, ook al zijn er voertuigen ter plaatse. In de lijst met benodigde voertuigen vermindert de hoeveelheid water wel.
    Meer mensen/teams waarbij dat misgaat?

    Adjunct-Hoofdcommandeur Centralist18
    Veiligheidsregio's Midden- en West-Brabant en Brabant-Zuidoost


    Team-Admin VeiligheidsregioNL

  • Centralist18 zou je misschien wat screenshots kunnen sturen zodat we kunnen zien wat je bedoelt? en heb je misschien de URL-link van de melding zodat we eventueel kunnen meekijken?

    Ik klik op 'Bild', om een foto toe te voegen, maar wat moet er precies bij Quelle en Verlinkung? Mijn Duits is vrij goed, maar hier loop ik vast :p
    En waar haal ik de URL naar de melding vandaan?

    het balkje moet toch ook niet teruglopen?

    hij moet alleen vol zijn toch?

    Bij normale inzetten loopt het balkje vol naarmate je meer voertuigen aanklikt. Bij onze teaminzet doet 'ie dat echter niet.



    Toevoeging trouwens: het is niet per definitie zo dat de melding niet wordt afgerond. Het balkje vult zich enkel niet.

    Adjunct-Hoofdcommandeur Centralist18
    Veiligheidsregio's Midden- en West-Brabant en Brabant-Zuidoost


    Team-Admin VeiligheidsregioNL

  • Centralist18 De URL kun je achterhalen door op met de rechter muisknop op de knop "alarm" van de inzet in de inzetlijst te klikken en dan te kiezen voor openen in nieuwe tabblad. in dat nieuwe tabblad krijg je dan alleen het inzetvenster te zien en kun je bovenaan de URL kopieren.

    en voor het toevoegen van screenshots kun je onder in het antwoordvensteer op 'bijlagen' klikken, daar krijg je een uploadbutton.

  • Ik merk zojuist dat het balkje wél werkt zodra je een TST aanvinkt. Zodra je 'm dan alarmeert of het vinkje weghaalt, is het echter weer leeg.

    Adjunct-Hoofdcommandeur Centralist18
    Veiligheidsregio's Midden- en West-Brabant en Brabant-Zuidoost


    Team-Admin VeiligheidsregioNL

  • Sorry al voor mijn slechte nederlands, ik gebruik een vertaler.

    Ik heb een test gedaan in dit verband, omdat het met mijzelf is gebeurd.

    Blijkbaar, wanneer eigen auto's zijn meer dan 20 minuten/40 kilometer, de bar van het water "wit" . Als u één of meer auto's in de buurt van de operatie hebt (dus minder dan 20 minuten/40 kilometer rijden), wordt de balk correct weergegeven.


    Zoals je kunt zien in je schermafbeelding, is je eerste auto ongeveer 50 kilometer verwijderd van de missie, dus de balk zal "wit" zijn.


    Maar de ontwikkelaars zijn op de hoogte van dit feit, want dit heeft zelfs invloed op alle 4 de versies met watersysteem.

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Teaminzet wordt niet afgerond met water.” naar “[FMKS0079] Teaminzet wordt niet afgerond met water. [AFGEROND]”.