• Ik heb even een vraag wat betreft de coins.

    Het moet toch niet zo zijn dat ik daadwerkelijk coins moet KOPEN?! Dat zou nogal mesjokke zijn..

    Is er een mogelijkheid om die coins te kunnen verdienen tijdens het spelen? Ik zie daar namelijk niets over terug!


    Bedankt voor je reactie alvast :D

  • Uiteraard zou je coins moeten kopen. Dat is waar de ontwikkelaar aan verdiend om de servers, het personeel en de overige kosten van te kunnen betalen.

    Het is momenteel al veel meer dat je coins kan krijgen d.m.v. de loginbonus, level omhoog gaan of via de taken.


    Maar als je echt coins wilt hebben, zul je toch echt moeten betalen.

    Daarnaast zijn coins niet nodig om het spel te kunnen spelen. Die zijn gewoon een toevoeging op het spel om het makkelijker te maken.

  • Ah ok. Ik bedoel. Het is wel geniaal dit. Dus wie weet in de toekomst. dat ik wat coins ga kopen.

    Echter voor nu, ben ik net bezig, en wil graag weten waar ik aan toe ben.

    Tot nu toe houd het mij lekker bezig! haha!


    Echter zit ik wel met een ding. Ik wil een gebouw verplaatsen..

    Maar zo ik kan zien kan dat alleen met coins. Of zie ik nou iets over het hoofd?

  • Klopt, kan enkel met coins. Andere optie is gebouw slopen en een nieuwe bouwen. Indien je het gebouw de afgelopen 24 uur gebouwd hebt, krijg je de credits nog terug.

    Maar zodra je weer een level omhoog gaat, krijg je 10 coins en kan je het daar eventueel van doen.

  • Zeg dat, vooral als je er genoeg hebt, gebouwen voor de helft van prijs qua coins, zo breidde ik 4 veiligheidsregio's uit 😂

    Ja, ik ken ook spelers die dat doen, maar dan geen wagens hebben, dus al die meldingen niet kunnen doen.

    Dus het is niet altijd handig om dat te doen.

  • Ja, ik ken ook spelers die dat doen, maar dan geen wagens hebben, dus al die meldingen niet kunnen doen.

    Dus het is niet altijd handig om dat te doen.

    Tegen dat probleem liep ik bij sommige ook aan, maar nou ik over ben gestapt naar realistischer spelen, wagens verplaatsen en kom je wel een heel eind

  • Ik heb even een vraag wat betreft de coins.

    Het moet toch niet zo zijn dat ik daadwerkelijk coins moet KOPEN?! Dat zou nogal mesjokke zijn..

    Is er een mogelijkheid om die coins te kunnen verdienen tijdens het spelen? Ik zie daar namelijk niets over terug!


    Bedankt voor je reactie alvast :D

    Je bedoelt het hopelijk niet zo, maar om de makers van dit spel als mesjogge te bestempelen is pas echt krankzinnig. Het feit dat je bepaalde dingen kunt vereenvoudigen of versnellen door coins te kopen is een hele normale manier om spelers te laten betalen voor een verder GRATIS (!!!) spel. Ook zonder coins kun je ALLES doen wat je nodig hebt om verder te komen. Het duurt alleen wat langer. Sterker nog, de makers geven je mogelijkheden om nota bene coins GRATIS te verdienen.

    Ik vind het echt onvoorstelbaar dat mensen maar van mening zijn dat ze onrecht wordt aangedaan, wanneer iemand voor zijn/haar inspanningen betaald wil worden. Wanneer je werkt wil je toch ook salaris krijgen? En nogmaals; niemand dwingt je om coins te kopen.

    Blijkbaar hebben die mensen er geen enkel benul van wat er allemaal bij komt kijken om zo’n spel te maken, onderhouden, doorontwikkelen, en vooral kosten voor de servers waarop dit allemaal draait. Er zijn nog maar 3 alternatieven:

    - Croudfunding; een gedeelte van de gebruikers betaalt voldoende om het draaiende te houden, de rest profiteert daarvan. Maar dat is nu eigenlijk ook al omdat andere spelers (waaronder ikzelf) wel gewoon coins kopen, zodat het kan blijven draaien

    - Abonnement; maar dan moet dus ineens iedereen een bedrag per maand gaan betalen, anders mag je helemaal niet spelen

    - Stoppen; het is dan namelijk niet meer te betalen, tenzij de makers diepe zakken hebben en het zelf uit eigen zak willen betalen.

    Als je de alternatieven bekijkt, kom je vast tot de conclusie dat het helemaal niet zo’n mesjogge model is.

  • Buiten alles wat al is gezegd, nog twee toevoegingen:

    • Er zijn vaak acties waarbij je met korting coins kunt kopen
    • Er is recent toegevoegd dat er een dagelijkse reward is voor het spelen, met iedere 7e dag een gratis coin.
      Dit gaat misschien niet heel hard, maar door iedere dag even te klikken heb je toch 52 coins extra ieder jaar.