Fout in Voetbalwedstrijd, risicowedstrijd, ID:117

  • Hallo,
    Sinds kort heb ik een tweede hoofdbureau politie.
    Hierop heb ik nog geen ME update gedaan, en ik heb dus via het oude hoofdbureau maximaal 1x ME-C en 3x ME-G beschikbaar.

    Ik kreeg al twee keer de melding 117: Voetbalwedstrijd, risicowedstrijd, daarbij zijn er echter 6 ME-G nodig en 1 ME-C. Die heb ik dus nog niet beschikbaar.
    Er is nog één andere melding waar er 6 ME-G nodig zijn, 594: Begeleiding demonstratie (groot), die komt echter pas bij 3 hoofdbureau's.
    Ik laat nu de melding een dag staan tot hij weg is, maar ik vroeg me af dit kan worden aangepast, sowieso vond ik de combinatie van 1x ME-C en 6x ME-G vreemd omdat we met vaste pelotons rekenen van 1xME-C en 3xME-G...

  • Dit is bekend en naar wat ik weet momenteel niet mogelijk voor het GameTeam om de inzetten te schrijven op basis van aantal uitbreidingen, enkel op basis van het aantal HB's.

    Wij delen deze meldingen altijd in het team en zo kan je ook ondersteuning krijgen bij dit soort meldingen.


    Ik dacht dat de 1x ME-C en 6x ME-G standaard is als ze 2 secties oproepen.

  • Klopt momenteel werkt het systeem zo:
    - Je moet bezitten over het aantal hoofdbureaus zoals aangegeven in de melding.
    - Minimaal 1 van die hoofdbureaus moet de uitbreiding hebben.


    Wij hebben momenteel geen mogelijkheid om een aantal uitbreidingen te vragen. Natuurlijk hopen wij dit in de toekomst anders te kunnen krijgen. Alleen is dit momenteel de manier hoe het is gemaakt.


    Over de 2de sectie, normalerwijs zou er inderdaad een Commando minder moeten zijn.
    Bij deze inzet is dat niet gedaan. Ik kan jullie wel zeggen dat als we de inzet aan herschrijven dit wel op ons lijstje staat.

    Alleen net als bij de andere wijzigingen. Kan ik nog niet zeggen wanneer dit wordt aangepast.