Politiemotoren niet herkend in A&U

  • Het valt mij en een vriend van mij op dat de politiemotoren worden overgeslagen als je gebruik maakt van de A&U. Busjes en auto's pakt hij wel. Een soort zelfde probleem als voorheen met de TS-OR en PM-OR. Meer mensen die dit ervaren?


    Gisteren werkte dit nog goed voor mij. Ik heb in mijn instellingen en A&U NIETS veranderd.

  • Op zich zou ik het niet slecht vinden mocht de alarmeringsregel noodhulp gesplitst worden in [DA+DB+DM], [DA+DB] en [DM] om de alarmeringknoppen te kunnen afstellen op het verwachte aantal arrestanten.

    Ook is het mij opgevallen dat de alarmeringsregels hernaamd zijn naar inzetvoorstellen, rond dezelfde periode dat mijn DM's niet meer gealarmeerd werden door de uitrukregels.

  • Op zich zou ik het niet slecht vinden mocht de alarmeringsregel noodhulp gesplitst worden in [DA+DB+DM], [DA+DB] en [DM] om de alarmeringknoppen te kunnen afstellen op het verwachte aantal arrestanten.

    Ook is het mij opgevallen dat de alarmeringsregels hernaamd zijn naar inzetvoorstellen, rond dezelfde periode dat mijn DM's niet meer gealarmeerd werden door de uitrukregels.

    Op de Functie Suggestielijst staan een aantal wijzigingen die wij in de toekomst willen doorvoeren in de Alarm- en Uitrukregels.

    Het opsplitsen van de DA, DB en DM staan hier niet expliciet in vermeldt, maar ook hier zullen wij zeker rekening mee houden.


    Wat betreft de naamswijzinging naar "Inzetvoorstellen"...

    Mogelijk is hier inderdaad iets fout gegaan, waardoor de DM Noodhulp nu niet meer herkend wordt.
    De fout is in ieder geval vandaag door een teamlid doorgegeven, en is momenteel in behandeling bij Duitsland.

  • Dit is ondertussen inderdaad aangepast. We zijn bezig met het updaten en uitbreiden van de Inzetvoorstellen. Zodra er meer wijzigingen zijn zullen we dit zsm met jullie delen.

  • Omwille van het aantal passagiers waarschijnlijk. Is iets waar we ongetwijfeld ook veel discussie met vele meningen kunnen hebben. Mss een niew topic aanmaken voor die discussie? Dit topic gaat over poitie motoren en voelt raar aan plots over ts en siv te gaan.


    MPR, staan de geplande aanpassingen ergens in detail uitgelegd? Ik kan me wel voorstellen dat we hier tot voorstellen komen over dingen die uiteindelijk toch al gepland staan.

  • waarom zou je dat willen? ze doen toch precies hetzelfde?


    In mijn geval omdat ik alleen SI-2 naar teaminzetten (soms 200+ meldingen) stuur. En nu moet ik hem selecteren en kan ik er geen uitrukregel voor gebruiken.

    Omwille van het aantal passagiers waarschijnlijk. Is iets waar we ongetwijfeld ook veel discussie met vele meningen kunnen hebben. Mss een niew topic aanmaken voor die discussie? Dit topic gaat over poitie motoren en voelt raar aan plots over ts en siv te gaan.


    MPR, staan de geplande aanpassingen ergens in detail uitgelegd? Ik kan me wel voorstellen dat we hier tot voorstellen komen over dingen die uiteindelijk toch al gepland staan.

    Nee geen nieuw topic. Als ik me goed herinner staat die loskoppeling reeds op het menu. Het is meer de verkapte vraag of deze, net als de motor die ook ook datzelfde menu stond misschien makkelijker naar voren gehaald kan worden. Voor mij was het ook een compliment dat het zo is opgelost. Niet meer, niet minder!

  • In mijn geval omdat ik alleen SI-2 naar teaminzetten (soms 200+ meldingen) stuur. En nu moet ik hem selecteren en kan ik er geen uitrukregel voor gebruiken.

    Nee geen nieuw topic. Als ik me goed herinner staat die loskoppeling reeds op het menu. Het is meer de verkapte vraag of deze, net als de motor die ook ook datzelfde menu stond misschien makkelijker naar voren gehaald kan worden. Voor mij was het ook een compliment dat het zo is opgelost. Niet meer, niet minder!

    Ik snap voor de realiteit dat je een SI-2 in het spel hebt maar als je geen uitruktijd insteld bij een TS is die er net zo snel😅😂 Ik vond ze de hele tijd een beetje nutteloos. Maar goed voor de echte realistische spelers is het een goede toevoeging (I guess😅)