Patiënten van anderen afhandelen op eigen meldingen

  • Ik vind de toevoeging van het automatisch afhandelen van patiënten bij eigen ambulances met een OVD-G erg handig. Het zou mooi zijn als je dit bij je eigen meldingen ook met patiënten van anderen kunt doen.

    Of dat je in ieder geval sowieso de mogelijkheid hebt om patiënten die anderen niet (op tijd) afhandelen naar een ziekenhuis te sturen. Nu moet je wachten tot iemand toevallig online komt en afhandelt.

  • Ik vind de toevoeging van het automatisch afhandelen van patiënten bij eigen ambulances met een OVD-G erg handig. Het zou mooi zijn als je dit bij je eigen meldingen ook met patiënten van anderen kunt doen.

    Of dat je in ieder geval sowieso de mogelijkheid hebt om patiënten die anderen niet (op tijd) afhandelen naar een ziekenhuis te sturen. Nu moet je wachten tot iemand toevallig online komt en afhandelt.

    De (co)admins in een team en de spraakaanvraag admins in het team kunnen de patiënten zonder vervoer wegsturen door op de ambulance te klikken met de spraakaanvraag.


    OvD-G stuurt alleen eigen ambulances weg. De andere spelers moeten een eigen OvD-G meesturen.

    Dit voorkomt dat jou OvD-G met jouw instellingen ambulances gaat wegsturen terwijl je medespeler hele andere instellingen wilt.

  • Ik vind de toevoeging van het automatisch afhandelen van patiënten bij eigen ambulances met een OVD-G erg handig. Het zou mooi zijn als je dit bij je eigen meldingen ook met patiënten van anderen kunt doen.

    Of dat je in ieder geval sowieso de mogelijkheid hebt om patiënten die anderen niet (op tijd) afhandelen naar een ziekenhuis te sturen. Nu moet je wachten tot iemand toevallig online komt en afhandelt.

    Het zou inderdaad handig zijn als een ambu een andere kan overnemen wanneer de eigenaar ervan offline is, net als bij een noodhulp voertuig...

  • Het zou inderdaad handig zijn als een ambu een andere kan overnemen wanneer de eigenaar ervan offline is, net als bij een noodhulp voertuig...

    Beetje ver van de realiteit.

    Als een patient in ambulance A wordt behandeld word deze ook door ambulance A vervoerd en niet door ambulance B.
    Bij politie wordt 99% van de keren pas na de aanhouding besloten welke eenheid gaat vervoeren als er meerdere eenheden op locatie zijn.


    Dus wat mij betreft kan het systeem blijven zoals het is.

    Als een speler offline is moet de spraakaanvraag-admins maar verwijderen. Denk meer dat team admins hier afspraken over moeten maken.

    Ik stuur zelf altijd OVD-G mee als ik ambu stuur naar een team melding

  • Dat ver van realiteit kan kloppen want het spel biedt ruimte voor niet-reeel spelen, lees: niet alles hoeft dus volledig realistisch te zijn in dit spel. Als de optie er wel zou komen dan kunnen de realistische spelers de optie negeren en de niet-realistische of gemengd wel/niet realistische spelers er gebruik van maken. Daarom zou het mooi zijn als de optie er wel komt.

  • Toch zou het ook handig zijn als admin van een team dat je de ambulances van teamleden, die offline zijn, automatisch zou kunnen wegsturen.

    Weliswaar niet automatisch... maar dat kan de Co-/Spraak/Admin gewoon... Kleine moeite. Maar het is misschien een idee om dit gewoon in het team af te spreken als teamregel... Niet voor alles waar je afspraken voor kan maken moet een automaatje gebouwd worden