- Officiële bijdrage
Server van lssm werkt niet volgens hun discord.
Server van lssm werkt niet volgens hun discord.
ahaaa dan ligt het niet aan mij. dacht dat het aan de instellingen lag
Goedendag,
Is er toevallig iets bekend wanneer er een nieuwe LLSM komt die de vertraging weghaal en het spel beter laten verlopen? Het is nu om te huilen maar de functies die erin zitten zijn perfect
Nieuwe LSSM? Heb ik wat gemist?
Waren er niet pas geleden prestatieverbeteringen doorgevoerd, kan het alleen niet zo snel terugvinden
Ik weet niet of ik het hier moet melden en de kans is natuurlijk aanwezig dat ik ergens een instelling verkeerd heb staan, maar ik gebruik de inzethulp van LSSM om te weten wat je moet sturen.
Maar klopt het dat deze lijsten niet meer worden bijgewerkt want een berger om maar een voorbeeld te noemen staat niet in het overzicht...
Ik weet niet of ik het hier moet melden en de kans is natuurlijk aanwezig dat ik ergens een instelling verkeerd heb staan, maar ik gebruik de inzethulp van LSSM om te weten wat je moet sturen.
Maar klopt het dat deze lijsten niet meer worden bijgewerkt want een berger om maar een voorbeeld te noemen staat niet in het overzicht...
Kzie et. Er missen wat vertalingen. Heb afgelopen week wel een aantal vertalingen toegevoegd maar de missionhelper niet zie ik
Zie nu ook dat alle modules achter lopen. Als ik teveel tijd heb zal ik alles eens lang lopen
Zie nu ook dat alle modules achter lopen. Als ik teveel tijd heb zal ik alles eens lang lopen
Dank je wel voor de moeite!
De updates zijn inmiddels goedgekeurd en zullen ergens vandaag wel online staan. Als er vanaf morgen nog dingen tussen zitten die niet kloppen, laat ze dan vooral even weten!
Ah de PCL mist idd zie ik. Die ga ik er zo snel mogelijk bij zetten. Zou je van de berger melding ook nog een foto kunnen sturen?