Ik heb ze nog langs elkaar draaien (V3 en V4) en gaandeweg dingen aan het uitproberen en bij V3 uitschakelen.
Zitten bij V3 nog dingen in die niet in V4 zitten zoals versneld spraakaanvragen verwijderen
Ik heb ze nog langs elkaar draaien (V3 en V4) en gaandeweg dingen aan het uitproberen en bij V3 uitschakelen.
Zitten bij V3 nog dingen in die niet in V4 zitten zoals versneld spraakaanvragen verwijderen
Doe ik iets fout? Ik heb in V3 de module Spraakaanvraag voor MMT aan staan, maar die komen niet binnen.
Ik dacht dat die op de kaart komt, maar heb het zelf nooit gebruikt.
Klopt het dat ik nu 2 LSSM menu's in het scherm heb staan rechts bovenin, dus LSS manager en rechts ervan LSSMV.4 of moet ik de linker verwijderen?
Ja dat klopt. Voorlopig houd je beide versies, aangezien de nieuwe versie nog niet alle modules omvat.
Help, hij doet het niet!
Serieus: LSSM 4 vertoont niets, ook rechtsbovenin is het niet te zien.
Script staat wel aan, full refresh gedaan (ctrl-F5), cookies eruit gegooid, de andere scripts tijdelijk gedisabled, maar geen effect.
Iemand anders problemen?
Help, hij doet het niet!
Serieus: LSSM 4 vertoont niets, ook rechtsbovenin is het niet te zien.
Script staat wel aan, full refresh gedaan (ctrl-F5), cookies eruit gegooid, de andere scripts tijdelijk gedisabled, maar geen effect.
Iemand anders problemen?
Dat is vreemd, zou het gewoon moeten doen.
Zie je niet het LSSM logo, dus niet het groene label dat je gewend bent?
Beste,
Is er iemand die zijn instellingen van de LSS v4 of V3 wilt delen? Van een optimale en goed werkende meldkamer Ik heb een kopje importeren gezien.
Ik hoor het wel!
Daaag!
Alles anzeigenBeste,
Is er iemand die zijn instellingen van de LSS v4 of V3 wilt delen? Van een optimale en goed werkende meldkamer Ik heb een kopje importeren gezien.
Ik hoor het wel!
Daaag!
Voor LSSM V4 is een eigen topic hier.
Ik weet niet of iemand het wilt delen, maar de tip is gewoon lekker kijken welke instellingen je zelf fijn vindt om te gebruiken.
Er zijn heel veel opties en die gaan nog veel uitgebreider worden in de loop der tijd.
Voor uitleg wat alle instellingen zijn kan je op de Wiki van LSSM V4 kijken, die heb ik afgelopen week helemaal geüpdatet.
Uiteraard zijn eventuele tips, verbeteringen of vragen naar aanleiding van de Wiki welkom.
Dat is vreemd, zou het gewoon moeten doen.
Zie je niet het LSSM logo, dus niet het groene label dat je gewend bent?
Inderdaad, de hele dag was het weg, vandaag is het gelukkig weer terug (ik heb niets meer aangepast). Vreemd maar voorlopig opgelost denk ik.
Bedankt voor het meedenken!
Aangezien er een aantal vragen zijn geweest welke modules in zowel V3 en V4 zitten, heb ik dit overzicht opgesteld welke ook binnenkort te vinden zal zijn op de Wiki van LSSM.
De overige modules zullen zoveel als mogelijk later worden toegevoegd aan LSSM V4.
V4 module | V4 instelling | V3 module |
---|---|---|
Uitgebreid meldingsvenster | Inzetvoorsteltellers | AUR-klik-teller |
Uitgebreid meldingsvenster | Generatietijd | Begintijd meldingen weergeven |
Notificaties | Browsermeldingen | |
Dashboard | Dashboard | |
Klok | Toon klok als overlay | Klok |
Inzethelper | Meldinghelper | |
Overzicht | Overzicht | |
Dashboard | Tabblad: Statusoverzicht | Statusteller |
Uitgebreid meldingsvenster | Meldingstrefwoord | Steekwoorden bij meldingen |
Uitgebreide gebouwweergave | Uitgebreide Bouwweergave | |
User-ID | User-ID | |
Korte gebouwinformatie | Voertuigstatus bij gebouwen |
Ola
Kan het zijn dat voertuig sorteren bij meldinghelper nog niet naar behoren werkt?
Als ik aanklik op aantal benodigde voertuigen dan blijft het hoogste aantal nog onderaan de lijst staan
Alvast bedankt
Bovenste is V4, onder V3
Alles anzeigenOla
Kan het zijn dat voertuig sorteren bij meldinghelper nog niet naar behoren werkt?
Als ik aanklik op aantal benodigde voertuigen dan blijft het hoogste aantal nog onderaan de lijst staan
Alvast bedankt
Bovenste is V4, onder V3
Ik zal er eens naar gaan kijken of ik hetzelfde kan hebben en dan even de code in duiken en het probleem doorgeven aan de ontwikkelaars.
Schollekop79 Heb je dit bij alle meldingen? Bij mij sorteert die gewoon goed.
Kan je eventueel proberen in V3 de meldingenhelper uit te zetten?
Edit: Denk dat ik het probleem zie. Ga dat nog even testen
Schollekop79 Heb je dit bij alle meldingen? Bij mij sorteert die gewoon goed.
Kan je eventueel proberen in V3 de meldingenhelper uit te zetten?
Edit: Denk dat ik het probleem zie. Ga dat nog even testen
Verschillend, waar ik er 1 van nodig heb staat wel goed, maar net zoals op de afbeelding dan staat het hoogste aantal onderop. Ook als ik V3 uit heb staan. Ben benieuwd hoe het lukt met testen, bedankt alvast.
Verschillend, waar ik er 1 van nodig heb staat wel goed, maar net zoals op de afbeelding dan staat het hoogste aantal onderop. Ook als ik V3 uit heb staan. Ben benieuwd hoe het lukt met testen, bedankt alvast.
Hij sorteert altijd van laag naar hoog, van a tot z en ook op % van 0 tot 100.
De huidige sortering die je aan hebt staan is op basis van de naam zo te zien. Zou je dat willen nakijken?
Alleen OvD-G staat niet op de juiste locatie. Zal die eens voorleggen waarom die niet mee sorteert.
Hij sorteert altijd van laag naar hoog, van a tot z en ook op % van 0 tot 100.
De huidige sortering die je aan hebt staan is op basis van de naam zo te zien. Zou je dat willen nakijken?
Alleen OvD-G staat niet op de juiste locatie. Zal die eens voorleggen waarom die niet mee sorteert.
Heb 't nu zo staan, kijken wat die doet. Bedankt voor het helpen/meedenken
Nog een vraagje er achteraan, als je dat van de Ovd-G voorlegt, is de functie van hoog naar laag selecteren een optie, dan maak je me helemaal blij 😊
Nog een vraagje er achteraan, als je dat van de Ovd-G voorlegt, is de functie van hoog naar laag selecteren een optie, dan maak je me helemaal blij 😊
Ja daar zat ik over na te denken. Kan die eventueel zelf wel implementeren, maar moet even kijken op welke manier in de huidige code het handigst is.
Ja daar zat ik over na te denken. Kan die eventueel zelf wel implementeren, maar moet even kijken op welke manier in de huidige code het handigst is.
Werelds, komt goed, heb ik het volste vertrouwen in.
Werelds, komt goed, heb ik het volste vertrouwen in.
Is toegevoegd en verwerkt in de Beta. Volgende update komt die mee.
OvD-G zal ik nog vragen
Is toegevoegd en verwerkt in de Beta. Volgende update komt die mee.
OvD-G zal ik nog vragen
Wat een service ☺
Ook de fix voor OvD-G staat klaar. Moet nog geaccepteerd worden, maar dan komt die ook Beta in.