Filter op namen bij Eigen gemaakte inzetten

  • Beste Allemaal,

    Wij hadden vannacht/vanmorgen een speler in het Team die een inzet maakte met een bepaalde naam die niet kon (Schelden met een ziekte).
    Deze speler heeft hierna gelijk zijn account verwijderd dus de inzet verdween.

    Alleen nu vroeg ik me af kan er op bepaalde scheld woorden of ziektes geen filter komen dat die niet toegevoegd kunnen worden.
    Ik snap dat je dan de * er tussen kan zetten ect maar dat het iets minder makkelijk gemaakt wordt of dat er een optie komt dat je als Team admin er wat mee kunt doen.
    Want als iemand een inzet maakt met 100 van alles en het in een ver buiten land is dan zit je de hele dag of als je pech hebt 2 dagen tegen die inzet aan te kijken.


    Je kunt dan wel een support ticket aanmaken maar voor die behandeld is vooral in het weekend dan is het al weg voor er iets mee gedaan kan worden.

    Want je kunt ze er wel uit gooien dan weet ik niet of de inzet blijft staan of niet ? maar hij blijft wel in de lijst staan van gemaakte inzetten.


    Ik weet niet of dit al voorgesteld is ooit maar ik kon het niet zo vinden.

  • In het team waar ik admin van ben is het fenomeen scheldwoorden gelukkig nog niet aan de orde geweest, dat iemand uberhaupt op het idee komt is al schokkend als je het mij vraagt. Maar ik kan het idee bovenstaand van harte steunen als admin, dat je iets meer handelingsmogelijkheden hebt dan 2 dagen aankijken. Wij hebben eerder wel de ervaring gehad met iemand die uit enthousiasme een grote inzet in het team aanmaakte en om 150 OvD-P vroeg in een team van 20 spelers ca commandeur niveau. Was een beginnersfout maar je kunt inderdaad niets als team admin dan. Dus het achteraf kunnen bijstellen van de naam en plaats van de inzet, de gevraagde aantallen voertuigen etc. is denk ik een goede suggestie. Ook als iemand een inzet aanmaakt die in het echt gebeurd is en dit voor onrust in het team zou zorgen.

  • Klopt idd ze moeten de team admin iets meer rechten geven in het team. Zo ook als er iets geschreven gaat worden in de team chat dat een team admin het weg kan halen. Dat was al eens voorgesteld tot op heden is er niks mee gebeurt.

  • Goed idee, begrijpelijk dat dit soort situaties soms voorkomen en dat Admins daar iets aan willen doen.

    We gaan kijken met de ontwikkelaar hoe we dit op kunnen pakken!