[FMKS0112] Fout in melding Noodlanding Vliegtuig [AFGEROND]

  • Beste MKS admins..


    Deze opschaling lijkt me niet helemaal te kloppen...


    NOODLANDING GROOT VLIEGTUIG VOORZORGSLANDING KLEIN VLIEGTUIG


    De melding dient zich aan als voorzorgslanding klein vliegtuig en wordt dan opgeschaald naar een groot vliegtuig.

    Mijn inziens zou de tekst veranderd moeten worden in voorzorgslanding groot vliegtuig (of het formaat weglaten). Nu wordt niet alleen de melding opgeschaald maar ook het vliegtuig groeit ineens :D


    Eerlijk is eerlijk....

    Credits wie ze toekomt. Foutje niet door mijzelf ontdekt maar door een medeteamspeler.

  • Mwah.... over het algemeen weet de luchtverkeersleiding op basis van vluchtplannen en callsigns het zijn.... Ik zou het formaat klein weghalen. De melding en de opschaling zijn niet zozeer fout... maar de omschrijving roept redelijk vraagtekens op...

  • Het gaat niet om de opschaling... die is prima.. het gaat om de tekst.... Het spel wil zo dicht mogelijk bij de realiteit blijven. Dan moet je in de omschrijving ook in de realiteit blijven,

  • Dat schrijft MisteryKid toch ook. Het doorgeven van de vliegtuig grootte kan door een menselijke fout ook verkeerd zijn gebeurt aan de meldkamer.

    Dat soort dingen komen vaker voor dan je zou denken.

    Nou in VOS incidenten komt dat echt nagennoeg niet voor.... maar goed... Laat het team er maar op reageren!

  • goedemorgen allen,

    weet niet of het eerder al mensen is op gevallen maar rond vliegvelden hangen er anabolensteroide in de lucht.

    kleine vliegtuigen worden ineens groot dit klopt denk ik niet helemaal.


    ik zie na verplaatsing dat het al eens is gezien het blijft vreemd vliegtuigen geven veel geggevens af en een transponder die defect is kan maar van het vluchtplan is wel het type vliegtuig bekend de naam klopt niet naar de uitbreiding klein is niet groot en groot niet klein


    en dat is ook zo met een kind uit wieg gevallen dat mmt er direct bij

    zelfde als honden beet weet niet hoor maar dan is die persoon zeker half opgegeten want aangevallen door hond hier in de buurt gaan we toch gewoon langs de huis arts.

    word het serieus kan er nog een ambu voor komen maar dat hele mmt word nogal overdreven


    mijn vermoeden is om dat het voor de belgen dan dichter bij de mug komt maar maak dan een lifeline beschikbaar en een mug en laat die meldingen dan checken op mug standplaats ipv. lifeliner of mmt auto

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Fout in melding Noodlanding Vliegtuig” naar “[FMKS0112] Fout in melding Noodlanding Vliegtuig [AFGEROND]”.