[VP-011] Verkeersongevallen Analyse (VOA)

  • Misschien is het een idee om de VOA te adden bij bijvoorbeeld een ketting botsing waardoor je ook andere meldingen voor de politie kan maken, ook zou er misschien een politie helikopter ge-add kunnen worden om zo te zorgen dat je bijvoorbeeld sneller verdachtes kan vinden.

  • In plaats van dat je voor je idee een nieuw topic aanmaakt, zou je het ook gewoon in een reeds bestaand ideeën-topic kunnen plaatsen (die kun je zoeken via de 'zoek' optie helemaal links bovenaan)... ;)
    Meer politievoertuigen


    ---


    Verder vindt ik het idee van de politiehelikopter (idee bestond al op het topic, maar goed) leuk.
    De makers van het spel richten zich nu vooral op de brandweer, maar voor daarna zeker goede ideeën.


    Groet, Data

  • Ambulance en brandweer zullen we eerst wat op door gaan inderdaad, maar nu moet ik zeggen dat VOA een niet zeer belangrijke rol speelt in de hulpverlening dus wat mij betreft komt die wat later

  • Volgens mij staat deze ook op de lijst om toegevoegd te worden aan het spel (in de toekomst ).
    Volgens mij wordt de blauwe kolom sowieso nog uitgebreid als ik het goed gelezen heb.....

    Behalve het toevoegen van een OvD-P, motor, biketeam en wijkagent staan er verder geen politie-gerelateerde voertuigen - zoals de VOA - op de To-Do Lijst...
    Ik had het forum ook al afgezocht, omdat ik dacht dat er al eerder een idee voor het toevoegen van de VOA was geweest, maar deze kon ik helaas niet vinden...


    @Timo641, toevoegen aan de lijst??


    Groet, Data

  • Euhm, juist.


    Puntje met VOA is natuurlijk wel een beetje dat ze pas na het incident komen, als het eigenlijk al min of meer is afgehandeld...


    Voor de compleetheid zou invoeren van VOA wel mooi zijn natuurlijk. Voeg maar gewoon toe op de lijst.


    Als mensen hierover een mening hebben, laat maar horen!

  • Systeem van Persoon bekneld onder een boom. Daar wordt ook pas begonnen met behandelen door de ambu als de brandweer zijn werk heeft gedaan. Zie hier dan de VOA als de ambu, deze begint pas als het incident is afgehandeld.

  • Om even nieuw leven in te blazen. De VOA start zijn onderzoek zodra zij TP zijn. DIt houdt in dat zij gewoon kunnen starten op het moment dat de brandweer nog aan het knippen is bij een beknelling en de Ambu de slachtoffers verzorgd. Dit in het kader om zoveel mogelijk vluchtige sporen vast te leggen.


    Aangezien er redelijk wat aanrijdingen met letsel zijn in het spel, zie ik de VOA zeker als een aanvulling.


    Ik weet dat dit niet helemaal de goede plek/topic is. Maar dan zou er ook gekozen kunnen worden om direct Team Verkeer in het spel te verwerken. Deze treedt op als aanrijdingsselecteur en bepaald of VOA ter plaatse komt. Heb je meteen een leuke opschaling voor het spel.


    Aanrijding met letsel - Team Verkeer en dan kan de opschaling naar VOA zijn.

  • Ik ben persoonlijk geen voorstander van het toevoegen van eenheden die geen eerstelijns noodhulp funtie hebben zoals VOA, brandonderzoek, schouwarts etc. Naar mijn mening leiden die af van de essentie van het spel. Maar ik kan begrijpen dat anderen het misschien wel leuk vinden. Het zou mooi zijn als spelers dan in de meldkamer instellingen de verschillende tweedelijns opties aan of uit kunnen zetten qua of ze voor een melding nodig zijn.

  • MPR

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “[VP-011] Verkeersongevallen Analyse” naar “[VP-011] Verkeersongevallen Analyse (VOA)”.