Verberg/Filter POI

  • Let op: Installatielink verwijderd. Zie onderstaande mededeling voor meer informatie.

    Op verzoek van diverse personen ben ik nog even in een filter voor POI verbergen gedoken.


    Daaruit is onderstaand script gekomen.

    Let op: het is een aanvulling op mijn bestaande menu van mijn script bundel. Dus niet los te gebruiken, maar vereist wel nog een losse installatie, omdat ik het (nog) niet in mijn bundel op wil nemen. Even afwachten wat de ontwikkelaar gaat doen. Zodra alle filterfuncties definitief zijn en goed werken zal ik die namelijk uit mijn script halen en komen er wat vervangende voor terug.

    Link verwijderd. Zie onderstaand bericht.


    In het menu komt er een knop "Verberg/Toon POI" bij. Als je daar op gaat staan komt er een zij menu, zoals je hieronder kunt zien. Daar kan je de naam van de POI invullen (hoofdlettergevoelig) en dan op verberg of toon drukken. Let op: POI op de kaart moeten aan staan om te werken!!

    Wil je alles verbergen, dan druk vul je "Alles" in, ook hoofdlettergevoelig. Zie de afbeeldingen hieronder voor voorbeelden.

    Wil je dus alleen theaters zien, dan kan je eerst "Alles" invullen en verbergen en daarna "Theater" en dan toon drukken.


    Zodra de gegevens van de POI goed zijn geladen ontvang je een meldingen dat die gaat verbergen, na het verbergen krijg je weer een melding. Let op: Dit kan even duren, afhankelijk van het aantal POI dat je gaat verbergen of tonen. Indien je na een minuut nog niet de eerste melding hebt ontvangen, zal er een fout zijn opgetreden in de verbinding. Probeer het dan opnieuw, ongeveer 3x of neem contact met een screenshot van je foutmeldingen uit de console ( F12 indrukken en dan tabblad console) , dan kunnen we snel zien waar het zit.


  • Allereerst hartelijk bedankt voor dit script. Ik ben wel even bezig geweest maar heb het nu eindelijk werkend.


    Echt top gedaan!!!

  • Ik heb de link in de bovenste post verwijderd aangezien dit script vanaf de eerst volgende update mee zal gaan in mijn script bundel. Naar verwachting zal dit vrijdag of zaterdag zijn. Ik zal het dan aankondigen in het topic dat bij mijn script bundel hoort.


    Alvast een voorproefje voor jullie voor de verbeterde versie:

    Als je op de knop drukt, opent er rechts onderin de kaart een schermpje met een keuzemenu. Deze is extra beveiligd zodat je de functie niet kan gebruiken als je de spel POI niet aan hebt.

    Daarnaast zijn de meldingen er uit gehaald en alleen een error melding terug gekomen voor als het fout gaat.