[FMKS0126] Fout bij bouwvakker van hoogte gevallen (ID 388)

  • Als je bij deze melding een ambulance en MMT en ook een OvD-G stuurt die op automatisch wegsturen van de ambulance ingesteld staat, maar nog geen TS en redvoertuig dan gaan de ambulance en OVD-G al weg voordat de TS en het redvoertuig ter plaatse zijn. Als ik me niet vergis is de analogie van deze melding dat de bouwvakker na zijn val ergens op een hoogte terecht gekomen is waar de TS en redvoertuig de patient vanaf moeten takelen waarna de ambulance het slachtoffer naar het ziekenhuis brengt (of het MMT). Als dat zo is dan zou dit laatste pas moeten kunnen nadat de TS en redvoertuig ter plaatse zijn.

  • Klopt ook bij deze melding zou het realistischer zijn als de patiënt pas na de inzet komt. Zoals ook bij andere topic aangegeven. Zal hier bij het herschrijven van de inzetten naar worden gekeken. Voor nu zetten we de prioriteiten op andere zaken.


    Wanneer er wordt herschreven is nog niet bekend.(zoals al gezegt, momenteel niet de hoogste PRIO) Hier kan ik dus ook nog geen uitspraak over doen.

  • Piet2001

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Fout2 bij bouwvakker van hoogte gevallen” naar “Fout bij bouwvakker van hoogte gevallen (ID 388)”.
  • Klopt ook bij deze melding zou het realistischer zijn als de patiënt pas na de inzet komt. Zoals ook bij andere topic aangegeven. Zal hier bij het herschrijven van de inzetten naar worden gekeken. Voor nu zetten we de prioriteiten op andere zaken.


    Wanneer er wordt herschreven is nog niet bekend.(zoals al gezegt, momenteel niet de hoogste PRIO) Hier kan ik dus ook nog geen uitspraak over doen.

    Uitstekend Piet het ging mij erom dat het bekend is (bij deze :-) )

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Fout bij bouwvakker van hoogte gevallen (ID 388)” naar “[FMKS0126] Fout bij bouwvakker van hoogte gevallen (ID 388)”.