Suggestie sorteren POI's

  • De reden dat ik dit hier geplaatst hebt, is dat ik niet weet of het uberhaubt mogelijk is en wie dit zou kunnen realiseren (Mks, LSS of misschien de spelers die scripts maken).

    Misschien dat de Admins dit op de juiste plaatst kunnen zetten.


    Ik loop tegen het volgende probleem aan bij het plaatsen van POI's. Ik speel zelf met eigen POI's en er komen steeds weer nieuwe bij. Als ik bijv. Amsterdam neem, daar heb ik zoveel POI's geplaatst dat ik totaal geen overzicht heb welke POI's ik daar nu geplaatst heb.



    Mijn vraag is dan ook: Zou het mogelijk zijn dat er een soort sorteersysteem komt om onderscheid te kunnen maken tussen de POI's. Bijvoorbeeld een lijst dat je bijv. alleen de Jachthavens of Cafe/clubs enz. kan zien. Zoals bij de Voertuigspreiding van LSS.


    Zo zou er voor jezelf een overzicht komen waar je welke POI hebt staan.


    Ik hoop dat dit te realiseren is en misschien dat andere spelers andere ideeën hierover hebben.


    Alvast bedankt,

    Mvg

    112-Opa

  • De ontwikkelaar werkt momenteel aan uitgebreide filteropties. De eerste zet hiervan is de knop rechtsboven in het kaartvenster. Welke functies dit verder precies gaat bevatten weten we pas als de update komt. Maar dit zou daar eventueel een mooie toevoeging aan kunnen zijn als het er nog niet in zit dan.

  • @112-Opa

    Ik ben even bezig geweest met een script hiervoor, maar na tests blijkt het proces om de POI te filteren tijdrovend en als je veel POI hebt, niet meer in alle gevallen te werken.

    Daarom heb ik besloten om hier voorlopig even geen tijd meer in te steken. Misschien dat de ontwikkelaar naar dit proces zou kunnen kijken, maar zelf bij hen duurt het plaatsen en verwijderen van de POI op de kaart even als je de huidige filteroptie gebruikt en zeker als je meer POI gaat plaatsen.


    Bij grotere hoeveelheden krijgen we steeds meer foutmeldingen terug van het spel tijdens dit proces en ook bij het laden van de POI.