Bewerken limiet voortuigweergave voor AT team en MMT auto's

  • Ik heb het volgende verzoek door het voertuig limiet kan ik vaak niet gebruik maken van mijn alarm en uitruk regels voor mmt auto's (die rijden bij slecht weer ook van rotterdam naar amsterdam) en AT team (die zijn ook landelijk inzetbaar en niet ieder hoofdbureau heeft een compleet at team in real life)


    Door het voertuig weergave limiet vallen mijn at en mmt auto's regelmatig buiten de range.


    kan voor de AT en MMT auto's de zelfde oplossing worden uitgevoerd zoals bij de traumahelikopters is gedaan ongeveer jaar geleden?

  • Ik heb het volgende verzoek door het voertuig limiet kan ik vaak niet gebruik maken van mijn alarm en uitruk regels voor mmt auto's (die rijden bij slecht weer ook van rotterdam naar amsterdam) en AT team (die zijn ook landelijk inzetbaar en niet ieder hoofdbureau heeft een compleet at team in real life)


    Door het voertuig weergave limiet vallen mijn at en mmt auto's regelmatig buiten de range.


    kan voor de AT en MMT auto's de zelfde oplossing worden uitgevoerd zoals bij de traumahelikopters is gedaan ongeveer jaar geleden?

    Je kan toch de oranje balk indrukken of met de sneltoets "N"

  • Ja dat snap ik, maar als er voor al dit soort voertuigen, waar dan ook de ME en de honden bijvoorbeeld onder vallen, uitzonderingen gaan krijgen, dan gaan we een hele lijst voertuigen krijgen die uitgezonderd zijn.
    De functie om de voertuigen niet te laden is er juist om de snelheid van het spel in zijn geheel ten goede te komen. Als al dit soort voertuigen steeds bij iedereen geladen gaan worden, betekent dat extra last voor de servers en dat is iets waar we als spelers, volgens mij, niet op zitten te wachten. Zeker gezien de recente geschiedenis met de serverproblemen.

  • ik snap de reden waarom het limiet is ingesteld. maar nu ben ik echt met regelmaat alsnog alle voertuigen aan laden dat is meer belasting dan die paar autos van het at er contant bij.
    waarom ik specifiek deze noem is dat dit echt landelijk opererende eenheden zijn en hondegeleider en ME heb je sws wel per regio 1
    voor AT heb ik per 3 regio's 1 AT gemaakt (wel overal de uitbreiding at gedaan om overal at inzetten te krijgen)


    ja ik kan overal at auto's maken maar dan is de lol er ook een beetje vanaf dat het een exclusieve dienst is.
    en de mmt auto's heb je maar 4 standplaatsen in nederland daarom zie ik die ook anders de andere voertuigen.

  • Ja ik snap de reden van je verzoek, maar aangezien ik weet dat velen gewoon veel meer AT hebben, zou je dat 6x aantal sets altijd laden. De oranje balk is per 600 voertuigen(dacht ik) + de uitzonderingen.
    Dus als je de oranje balk in drukt, dan laden de volgende 600 voertuigen.


    Maar aangezien het al weer 6 voertuigen x bij velen al meerdere sets zijn. Worden er best wat voertuigen standaard ingeladen dan, waardoor je veel hoger komt dan de eerste 600 + de paar heli's.
    Ik ken er veel die al bij elk hoofdbureau een set AT hebben, dus dan zijn het zeker meer dan een paar voertuigen.


    De uitbreiding is niet eens nodig om overal AT meldingen te krijgen. Die krijg je standaard op elk Hoofdbureau bij AT als je 1 uitbreiding hebt.

  • Ok, ff simpel uitleggen, De eerste ~250 voertuigen op basis van afstand worden ingeladen, tot 40km word automatisch de aanrijd tijd ook berekend. Vanaf 40km ( als dat nog op de lijst past ) worden de voertuigen getoond met rijd afstand, en als je de aanrijd tijd wilt berekenen zul je dat voor elk voertuig handmatig moeten doen. De enige reden waarom de trauma heli zich niet aan houd is omdat ie zich er juist wel aan houd. Maar het voordeel van de trauma heli en de zulu's is dat ze niet over de weg hoeven. Dus zijn ze automatisch veel sneller.

  • maar ik heb maar 4 heli's en 8 mmt autos verdeeld over de 4 standplaatsen die nederland kent. maar ik ben nog niet zo ver dat ik in heel nederland bedek dus die heli en auto;s komen iedere keer uit groningen volkel en rotterdam naar utrecht en noord holland voor de incidenten. daarom zou ik voor de mmt voertuigen een uitzondering maken omdat je daar maar paar van hebt voor het gehele land.

  • maar ik heb maar 4 heli's en 8 mmt autos verdeeld over de 4 standplaatsen die nederland kent. maar ik ben nog niet zo ver dat ik in heel nederland bedek dus die heli en auto;s komen iedere keer uit groningen volkel en rotterdam naar utrecht en noord holland voor de incidenten. daarom zou ik voor de mmt voertuigen een uitzondering maken omdat je daar maar paar van hebt voor het gehele land.

    als ik me goed voor heb is in utrecht en enschede ook een standplaats waar een MMT auto kan uitrijden.

  • maar ik heb maar 4 heli's en 8 mmt autos verdeeld over de 4 standplaatsen die nederland kent. maar ik ben nog niet zo ver dat ik in heel nederland bedek dus die heli en auto;s komen iedere keer uit groningen volkel en rotterdam naar utrecht en noord holland voor de incidenten. daarom zou ik voor de mmt voertuigen een uitzondering maken omdat je daar maar paar van hebt voor het gehele land.

    Is het dan niet makkelijker om een specifieke knop te maken specifiek per voertuig ? Ik heb voor iedere heli bvb een specifieke knop om hun 'persoonlijk' te alarmeren.

  • MPR

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “voertuig weergave limiet uitzondering maken voor AT team en MMT auto's” naar “Bewerken limiet voortuigweergave voor AT team en MMT auto's”.