Scripts-MKS (JRH1997)

  • Update 1.13 is beschikbaar voor iedereen:

    - Oplossing voor een probleem in het verbergen van de eigen voertuigen die niet naar een melding gaan. Dank aan kiek voor het melden van het probleem.

    - Nieuw: Als het dubbele credits event actief is en in de bovenbalk staat, dan zal dit automatisch in de verschillende functies worden meegerekend.

    De instelling hiervan is standaard actief, maar het kan via het menu worden uitgeschakeld. De kleur van het label en het team label worden niet aangepast door deze functie. Die zullen op de originele waarden blijven werken.


    De update zal, zolang je het niet hebt uitgeschakeld, vanzelf gedownload worden en dan krijg je vanzelf een melding. Indien je het nog niet ziet in het menu, na de melding van de update, dan graag een keer verversen. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur.

    Je kan hem ook handmatig direct binnen halen door op het logo van Tampermonkey te drukken en dan de knop "Op updates voor userScripts controleren". Na de update even het spel verversen.

    Zie https://jrh-1997.github.io/Scripts-MKS/ voor de volledige beschrijving van het script.

  • Ik heb hier naar gekeken, maar kon nog niet een makkelijke manier vinden om dit aan te passen die geen conflicten met andere functies gaat geven.


    Chris206 Jouw idee staat nog op mijn to-do list. Ik hoop deze binnenkort op te kunnen pakken.

  • Ik zag dat ik update 1.14 ben vergeten. Dus die zal ik nog samen met 1.14.1 nu aangeven.


    Update 1.14 :

    • Nieuw: Totaal van het aantal te delen / gedeelde meldingen en het credits totaal voor je gedeelde meldingen
      • Het aantal te delen meldingen wordt gebaseerd op het credits aantal dat je in het menu onder 'Team' hebt ingesteld.

    • Update: POI lijst voor het filter wordt automatisch opgehaald bij het openen van het schermpje.
    • Update: Vertalingen zijn makkelijker te updaten
    • Update: Diverse achtergrond optimalisaties

    Update 1.14.1:

    • Fix: De credits in de meldingstitel deed het niet meer sinds update 1.14 voor de tekstvariant. Dat is hiermee opgelost.
  • Update 1.15 is voor iedereen beschikbaar. In deze update:

    • Nieuw: Verberg niet betrokken eigen meldingen in de meldingenlijst (Idee Piet2001 )
    • Nieuw: Verberg eigen meldingen onder het ingestelde aantal credits voor een teammelding. (Idee Chris206 )


    De update zal, zolang je het niet hebt uitgeschakeld, vanzelf gedownload worden en dan krijg je vanzelf een melding. Indien je het nog niet ziet in het menu, na de melding van de update, dan graag een keer verversen. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur.

    Je kan hem ook handmatig direct binnen halen door op het logo van Tampermonkey te drukken en dan de knop "Op updates voor userScripts controleren". Na de update even het spel verversen.

  • Top geregeld weer Jrh1997 !


    Ik heb eventueel nog een nieuwe suggestie voor je: onder "verberg op de kaart" een optie waarmee je alleen eigen voertuigen die naar meldingen onderweg zijn die met of door de alliantie gedeeld zijn ziet rijden.


    Dus eigen voertuigen die naar niet door of in de alliantie gedeelde meldingen rijden worden dan op de kaart verborgen.


    Dat zou helemaal perfect zijn. Nu moet ik soma alle voertuigen verbergen omdat ik anders door de bomen het bos niet meer zie op de kaart. Dat is jammer want het is toch wel leuk om voertuigen naar gedeelde meldingen te zien rijden.


    Ok groeten!

    Chris.

  • Om te zien naar welke melding voertuigen zijn, zou ik de API elke keer moeten ophalen of een andere pagina van het spel op de achtergrond openen. Dat gaat te veel van de server vragen om constant te kunnen beoordelen of een voertuig naar een teammelding is of naar een eigen melding.

  • Om te zien naar welke melding voertuigen zijn, zou ik de API elke keer moeten ophalen of een andere pagina van het spel op de achtergrond openen. Dat gaat te veel van de server vragen om constant te kunnen beoordelen of een voertuig naar een teammelding is of naar een eigen melding.

    ok laat dan maar tnx iig dat je hebt willen overwegen 👍👍

  • Ik zou graag een verzoek willen doen:

    Met de scripts kun je gele, groene en rode meldingen verbergen op de kaart van jezelf en van je team zou deze zelfde functionaliteit ook kunnen worden toegevoegd voor de incidentenlijst/meldingenlijst.

    Kan al via het volgende script van MisteryKid Automatisch inklappen en verbergen van incidenten in de incidenten lijst.

  • Update 1.15.1 is voor iedereen beschikbaar. In deze update:

    • Update: bij het totaal te delen/gedeelde meldingen. Credits van de te delen meldingen worden er nu ook bij vermeldt. Tevens is de opmaak iets anders geworden.


    De update zal, zolang je het niet hebt uitgeschakeld, vanzelf gedownload worden en dan krijg je vanzelf een melding. Indien je het nog niet ziet in het menu, na de melding van de update, dan graag een keer verversen. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur.

    Je kan hem ook handmatig direct binnen halen door op het logo van Tampermonkey te drukken en dan de knop "Op updates voor userScripts controleren". Na de update even het spel verversen.

  • Kan het zijn dat de scripts ineens niet meer werken ?

  • Kan het zijn dat de scripts ineens niet meer werken ?

    Ja dat kan kloppen als je nog Halloween meldingen in je lijst hebt staan. Ik ben aan een update aan het werken om die fout(en) op te lossen voor de toekomst.

    De gegevens van de Halloweenmeldingen zijn niet meer van de server op te halen als die zijn afgelopen. Was bij de zomermeldingen ook zo.


    Ieder geval bedankt voor het melden.

  • Ja dat kan kloppen als je nog Halloween meldingen in je lijst hebt staan. Ik ben aan een update aan het werken om die fout(en) op te lossen voor de toekomst.

    De gegevens van de Halloweenmeldingen zijn niet meer van de server op te halen als die zijn afgelopen. Was bij de zomermeldingen ook zo.


    Ieder geval bedankt voor het melden.

    Yes tnx, alles doet het nu weer normaal nu de halloween meldingen weg zijn.

  • misschien een idee om ook te laten zien hoeveel de teammeldingen opbrengen waarbij je aanwezig bent. lijkt mij erg fijn.

    Sorry voor mijn late reactie hier. Was deze vergeten te antwoorden.


    Ik heb deze functies een tijd geleden geoptimaliseerd, waardoor die niet meer bij elke mutatie op elke melding de bedragen opnieuw gaat berekenen. Dit kostte namelijk te veel capaciteit in grotere teams en bij grotere spelers.


    Doordat die niet meer bij elke mutatie dit doet, zou deze functie in de huidige omstandigheden niet altijd juiste getallen opleveren. Ik zal dus even moeten kijken hoeveel dit gaat kostten in de snelheid ten opzichten van de werking voor deze functie.

  • Sorry voor mijn late reactie hier. Was deze vergeten te antwoorden.


    Ik heb deze functies een tijd geleden geoptimaliseerd, waardoor die niet meer bij elke mutatie op elke melding de bedragen opnieuw gaat berekenen. Dit kostte namelijk te veel capaciteit in grotere teams en bij grotere spelers.


    Doordat die niet meer bij elke mutatie dit doet, zou deze functie in de huidige omstandigheden niet altijd juiste getallen opleveren. Ik zal dus even moeten kijken hoeveel dit gaat kostten in de snelheid ten opzichten van de werking voor deze functie.

    bedankt, we zullen zien of het lukt.

  • Update 1.16 is nu live voor iedereen:


    • -Support: We verzamelen gebruikersdata als je daar toestemming voor geeft voor ondersteuning, vinden en verhelpen van fouten en statistieken.
      • Je kunt ten alle tijden de dataverzameling stopzetten, starten, een verzoek indienen tot het verwijderen van je data of dat verzoek intrekken via het menu.
    • Opslag instellingen: Je instellingen worden voortaan met je user ID opgeslagen. Als je dus met meer personen op 1 computer speelt, dan kan je allemaal je eigen instellingen gebruiken.
    • Fix: Oplossing voor de credits onderdelen die vastliepen bij ontbrekende meldingen, zoals na afloop van de Halloweenmeldingen of Sinterklaasmeldingen. Er zal nu onbekend in het label komen te staan of bij de tellers zal zo'n melding niet meer mee telen.
    • Sneltoetsen: Gewenste sneltoets kiezen kan nu makkelijker door op het instellingsvakje te klikken en dan de gewenste toets in te drukken. De nieuwe sneltoets wordt dan automatisch opgeslagen. (De huidige instellingen zal eenmalig worden teruggezet naar de nieuwe standaard instelling.)
    • Credits functies: Oplossing voor het probleem dat optreed met de credits in de meldingenlijst als er een compensatie actief is.

    Daarnaast ben ik update 1.15.3 vergeten, sindsdien zijn ook alle politieversies ondersteunt.