Scripts-MKS (JRH1997)

  • Echt heel mooi dat je dit zo doet!


    Evt suggestie voor de toekomst is nog dat je de meldingenlijst weergave alleen die meldingen kunt filteren die je als TEAM gemarkeerd hebt op basis van het aantal credits dat je ervoor ingesteld hebt als speler. Nu moet ik eerst door de hele lijst meldingen (150) scrollen, dan heb je ze met 1 druk op de knop bij elkaar.


    Een verberg op kaart optie zou nog kunnen zijn dat je van de eigen meldingen ook alleen die je in het team open gezet hebt als speler kan zien, naast via andere filtering die door andere teamleden in het team open gezet zijn.


    ok groeten!

    Chris

  • Bedankt voor je suggesties. Je bedoelt je eigen meldingen met je eerste idee neem ik aan of is alle meldingen ook goed?

    De tweede is een idee voor niet gedeelde meldingen verbergen op de kaart.


    Ik zal beide ideeën noteren. Als je wat anders bedoelde hoor ik het graag.

  • Bedankt voor je suggesties. Je bedoelt je eigen meldingen met je eerste idee neem ik aan of is alle meldingen ook goed?

    De tweede is een idee voor niet gedeelde meldingen verbergen op de kaart.


    Ik zal beide ideeën noteren. Als je wat anders bedoelde hoor ik het graag.

    Hoi ja klopt de eerste zijn eigen meldingen, met dat filter aan verdwijnen in de meldingenlijst dan de meldingen die niet met TEAM gemarkeerd zijn. De meldingen die niet van jezelf zijn kun je denk ik weg selecteren met de knoppen bovenin de meldingenlijst.


    Bij het tweede idee is het eind resultaat dat je op de kaart alle door anderen en jezelf in het team open gezette meldingen ziet. Met het huidige filter kun je wel die anderen open gezet hebben laten zien en de rest wegfilteren, maar dan zie je niet de paar eigen meldingen die je in het team open gezet hebt er tussen staan op de kaart omdat je alle eigen meldingen wegfiltert, dus inclusief die je in het team opengezet hebt.


    Tnx iig weer!!!

  • Dank je wel voor de scripts... Make het leven iets gemakkelijker... Kan weer meer dom klikken heerlijk....


    Een van je scrips geeft credits in de melding... Het team waar ik in zit worden nogal wat teammeldingen gedeeld... In de teks wordt vaak een tijd opgenomen waarop de melding afgesloten mag worden. Soms is dit een aanrdige zoektocht naar welke melding wel en welke melding nog niet....


    Is het mogelijk om zodra een melding gedeeld is de tijd die er in genoemd wordt als tekst achter de naam te krijgen... Dus ipv credits nu een tijdstip?

  • Dank je wel voor de scripts... Make het leven iets gemakkelijker... Kan weer meer dom klikken heerlijk....


    Een van je scrips geeft credits in de melding... Het team waar ik in zit worden nogal wat teammeldingen gedeeld... In de teks wordt vaak een tijd opgenomen waarop de melding afgesloten mag worden. Soms is dit een aanrdige zoektocht naar welke melding wel en welke melding nog niet....


    Is het mogelijk om zodra een melding gedeeld is de tijd die er in genoemd wordt als tekst achter de naam te krijgen... Dus ipv credits nu een tijdstip?

    Die staat in een chatbericht en is niet in de melding zelf te vinden. Misschien dat ik met een filteroptie nog wel het eerste chatbericht kan weergeven daar, maar niet echt een goede optie denk ik

  • Die staat in een chatbericht en is niet in de melding zelf te vinden. Misschien dat ik met een filteroptie nog wel het eerste chatbericht kan weergeven daar, maar niet echt een goede optie denk ik

    Hmmm dat is ook zo...

    Gaat alleen op als iederen dan in de eerste regel alleen de sluittijd vermeld... Bedankt voor de (snelle) reactie.

  • Zojuist een update gedaan voor de Credits labels.

    Deze zijn vanaf nu instelbaar vanaf wanneer het groene en rode label worden weergegeven.


    De update zal, zolang je het niet hebt uitgeschakeld, vanzelf gedownload worden en dan krijg je vanzelf een melding. Indien je het nog niet ziet in het menu, na de melding van de update, dan graag een keer verversen. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur.

    Je kan hem ook handmatig direct binnen halen door op het logo van Tampermonkey te drukken en dan de volgende knop:

    4360-pasted-from-clipboard-png

    Daarna even de pagina verversen.



    Verzoek:

    Ik ga binnenkort de functies voor het verbergen op de kaart updaten, deels verwijderen en nieuwe toevoegen. Indien hier nog wensen zijn hoor ik het graag snel.

    Dan kan ik die nog meenemen in die update. De bestaande ideeën inclusief de status kun je hier vinden.


    Andere verzoeken zijn uiteraard ook welkom.

  • Fantstische update.

    Ik had nog 1 (klein) verzoekje... die kleuren die je nu kan kiezen zou dat ook op die manier voor het "team" label ingevoerd kunnen worden. Dan hoef ik de credits namelijk niet aan te zetten en kan ik het zien aan de hand van het teamlabeltje...


    Het is maar een verzoek.


    Maar wat fantastisch dat je dit maakt. Super bedankt!

  • Staat genoteerd. Zal waarschijnlijk als een optie in het Team label menu komen en dan op basis van de zelfde waarden als ingesteld bij het Creditsmenu.

  • Hoi, nog een nieuwe suggestie die ik had nu je de groene en rode labels van een credits aantal kunt voorzien wanneer ze met die kleur gelabeld worden, mijn suggestie is doe dit ook met het blauwe label. Dan kunnen mensen er voor kiezen welk label ze voor welk aantal credits willen benutten. Blauw kun je nu niet instellen...

  • Hoi, nog een nieuwe suggestie die ik had nu je de groene en rode labels van een credits aantal kunt voorzien wanneer ze met die kleur gelabeld worden, mijn suggestie is doe dit ook met het blauwe label. Dan kunnen mensen er voor kiezen welk label ze voor welk aantal credits willen benutten. Blauw kun je nu niet instellen...


    De als, anders als, anders functie werkt op volgorde van kleur. Eerst kijkt die naar de waarde 0 voor Ambulance, dan voor wat overblijft naar de rode waarde en hoger, dan voor wat overblijft de groene waarde. Alles wat overblijft is bauw.

  • Zojuist update 1.8 uitgebracht.

    Nieuw:

    - Team label kan nu ook dezelfde kleuren krijgen als de credits labels (Idee: CreditCollect )

    Update voor de sneltoetsen: (Ideeën: Piet2001 )

    - Nieuwe knop voor het resetten van de standaard instelling.

    - Update: Standaard naam de toets verdwijnt bij aanpassen toets. Bij het terugzetten komt deze weer terug.


    De update zal, zolang je het niet hebt uitgeschakeld, vanzelf gedownload worden en dan krijg je vanzelf een melding. Indien je het nog niet ziet in het menu, na de melding van de update, dan graag een keer verversen. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur.

    Je kan hem ook handmatig direct binnen halen door op het logo van Tampermonkey te drukken en dan de volgende knop:

    4360-pasted-from-clipboard-png

    Daarna even de pagina verversen.

  • Zojuist is er een nieuwe update openbaar gekomen voor mijn script.


    In deze update (1.11) zijn de volgende zaken veranderd:

    • Verbergen op de Kaart:
      • Nieuw: Meldingen verbergen op status (rood/geel/groen)
      • Nieuw: Gedeelde/Niet Gedeelde meldingen verbergen (Alleen bij eigen)
      • Nieuw: Betrokken meldingen verbergen (Waar je al een voertuig hebt)
      • Nieuw: Mijn losstaande script voor het verbergen van POI op basis van naam geïmplementeerd en verbeterd.
        • Let op: Verwijder het losstaande script
      • Verwijderd: Oude functies voor het verbergen van meldingen (In functie van het spel)
      • Verwijderd: Verbergen van de gebouwen (In functie van het spel)
      • Fix: Fout bij het verbergen van de vrije voertuigen
      • Fix: Fout in de sneltoets voor spraakaanvraag i.c.m. het gebruik van een functie van LSSM en in andere spelversies.
      • Mapkit: Deze kaart wordt niet meer ondersteund bij het verbergen op de kaart.
    • Hoofdmenu:
      • Versie en contactknop toegevoegd. Hiermee kom je op de site van het script en daar staan de contactmanieren en alle functies benoemd.


    De update zal, zolang je het niet hebt uitgeschakeld, vanzelf gedownload worden en dan krijg je vanzelf een melding. Indien je het nog niet ziet in het menu, na de melding van de update, dan graag een keer verversen. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur.

    Je kan hem ook handmatig direct binnen halen door op het logo van Tampermonkey te drukken en dan de volgende knop:

    4360-pasted-from-clipboard-png

    Na de update even de pagina verversen.

  • Hoi ja klopt de eerste zijn eigen meldingen, met dat filter aan verdwijnen in de meldingenlijst dan de meldingen die niet met TEAM gemarkeerd zijn. De meldingen die niet van jezelf zijn kun je denk ik weg selecteren met de knoppen bovenin de meldingenlijst.


    Bij het tweede idee is het eind resultaat dat je op de kaart alle door anderen en jezelf in het team open gezette meldingen ziet. Met het huidige filter kun je wel die anderen open gezet hebben laten zien en de rest wegfilteren, maar dan zie je niet de paar eigen meldingen die je in het team open gezet hebt er tussen staan op de kaart omdat je alle eigen meldingen wegfiltert, dus inclusief die je in het team opengezet hebt.


    Tnx iig weer!!!

    Hoi Jrh1997 had je deze suggestie nog gezien, het eerste deel dan, dus dat je in de meldingenlijst de meldingen die niet met het TEAM label gemarkeerd zijn onzichtbaar kunt maken, zodat je alleen de meldingen die wel van dat TEAM label voorzien zijn overhoudt ?

  • Hoi Jrh1997 had je deze suggestie nog gezien, het eerste deel dan, dus dat je in de meldingenlijst de meldingen die niet met het TEAM label gemarkeerd zijn onzichtbaar kunt maken, zodat je alleen de meldingen die wel van dat TEAM label voorzien zijn overhoudt ?

    Ja die staat ook nog op mijn Ideeënlijst. Zie: Ideeënlijst.

    Deze lijst staat ook altijd in mijn handtekening, zodat die makkelijk te vinden is.


    Ik heb mij eerst even op alle functies die bij de kaart horen gefocust, maar deze komt er zeker nog aan.

  • Ik zou een suggestie willen doen. Ik speel veel via de kaart en heb "voertuigroute weergeven" op de kaart aan staan.


    Zou het mogelijk zijn om de route's, die de verschillende hulpdiensten, aangeven op de kaart ook van kleur kunnen veranderen?

    Dus bijv. gewoon rood voor brandweer, en geel voor ambu's en blauw voor politie?

    Bij veel meldingen zie je alleen maar rode lijntjes op de kaart.

    Het zou helemaal geweldig zijn als er een mogelijkheid is om de kleuren aan te passen hetzelfde als in je voertuiglijst.

    https://prnt.sc/u18woc


    Het zou wel een duidelijk beeld geven van de route's en dan vooral voor de wat grotere spelers.


    Ik heb geen idee of het mogelijk is en of hier ook behoefte aan is. Het zou het wel duidelijker maken op de kaart.


    Verder respect voor jullie werk!!

  • De kleuren voor de lijnen zou ik wel naar kunnen kijken om aan te passen in rood, blauw en geel.

    Ik denk alleen niet dat het mogelijk is om de kleuren voor de voertuig typen te gebruikten. Die instellingen zijn volgens mij niet lokaal te benaderen.