Voorlichter!

  • opleiding duurt 5 dagen, maar verder wel fijn dat het even gemeld wordt.....


    wel fijn dat er een nieuwe update is, maar volgende keer mag het even aangekondigd worden.
    de meldingen leveren 9450 en 11060 credits gemiddeld op en de komende dagen zal ik ze niet af kunnen handelen.
    graag dus het verzoek om een update even aan te kondigen en ons een week de kans te geven om de personeelsleden op te leiden.

  • Goedemiddag,


    Wij hadden het van tevoren best kunnen aankondigen, alleen staat de opleiding pas sinds vandaag open.
    Daarmee waren jullie misschien voorbereid op wat komen gaat, maar dit had het probleem niet opgelost


    Waarom niet eerder is dan natuurlijk de vraag...
    Tja, na een lange discussie met de ontwikkelaars hebben wij dat helaas op moeten geven.
    Men wil in Duitsland alles in 1x doen, ondanks dat wij ons ongenoegen hierover al meerdere keren hebben geuit...


    Helaas zijn wij niet de ontwikkelaars en kunnen wij niet bepalen wanneer spelcomponenten beschikbaar zijn.
    Anders hadden wij dit zelf natuurlijk eerder geregeld voor jullie, want ook wij - die zelf het spel spelen - hebben hier nu problemen van...


    Ik weet dat dit niet het antwoord is wat jullie willen, maar ik kan er helaas niks anders van maken voor deze update.
    Voor de volgende update proberen we het uiteraard weer gescheiden te krijgen, maar zoals gezegd kunnen wij niet veel meer dan aangeven dat wij het er niet mee eens zijn.

  • als zij het spelletje zo gaan spelen om geld van ons af te kunnen troggelen, omdat we anders credits mislopen als we de opleiding nog niet voltooid hebben, vind ik dat ze elke week/dag een paar coins moeten geven om dit soort momenten goed te maken

  • Niet alles is bedoeld als een verdien model, of om geld af te troggelen van spelers...
    Ik snap dat het zo over kan komen in sommige gevallen, maar ik heb zelf het gevoel dat dat hier niet aan de orde is.



    In ieder geval...


    Na een lang gesprek van zojuist met één van de content creators, is besloten om dit probleem meteen door te zetten naar hun IT afdeling.
    Zij zullen met spoed proberen te regelen de vereiste van de voorlichter uit de meldingscode weg te halen, en hem volgende week weer terug te plaatsen.


    Om te voorkomen dat de grootste meldingen dit weekend geen problemen opleveren, willen ze het een en ander nog wel even testen.
    Dit om te voorkomen dat er dit weekend problemen komen met de meldingen waar jullie het meeste geld mee kunnen verdienen, wat natuurlijk zonde zou zijn.


    Wordt dus aan gewerkt :thumbup:
    En in ieder geval onze excuses voor de problemen die het tot nu toe heeft opgeleverd.

  • Heel typisch dit. Ik meende toch dat de NL afdeling wat zelfstandiger was. Ik begrijp nog altijd niet waarom nu ineens een update wordt aangekondigd en meteen geïmplementeerd. Wat is die Duitse invloed dan precies als het normaal wel trapsgewijs wordt ingevoerd? Die inzetten maken jullie toch ook zelf? Die upgrade van Nederlandse inzetten is toch in eigen beheer? Vanwaar dan de keus om bestaande inzetten nu al uit te breiden met een voorlichter?


    Edit ik zie ondertussen de reactie van Data, tegelijk aan het typen ;)

  • Heel typisch dit. Ik meende toch dat de NL afdeling wat zelfstandiger was. Ik begrijp nog altijd niet waarom nu ineens een update wordt aangekondigd en meteen geïmplementeerd. Wat is die Duitse invloed dan precies als het normaal wel trapsgewijs wordt ingevoerd? Die inzetten maken jullie toch ook zelf? Die upgrade van Nederlandse inzetten is toch in eigen beheer? Vanwaar dan de keus om bestaande inzetten nu al uit te breiden met een voorlichter?

    Nee, wij kunnen op dit gebied helaas niks zelf regelen...


    De meldingen schrijven wij uiteraard zelf, alleen moeten wij deze in Duitsland aanleveren om dit in het spel te krijgen.
    Voertuigen en functies verzinnen wij ook zelf, alleen hier ook.... Wij moeten het in Duitsland aanleveren om dit in het spel te krijgen...


    Met andere woorden: Ja, wij regelen alles, maar het "kopiëren / plakken" voor meldingen en het implementeren van voertuigen en functies kunnen wij (helaas) niet zelf.



    Voorheen gaven wij altijd alle informatie (voertuig, opleiding, vertalingen, meldingen, etc.) door, en werd dit trapsgewijs voor ons ingevoerd.
    Wij verzorgen de communicatie er vervolgens omheen, en iedereen is blij met de nieuwe functies die er zijn.


    Vandaag is men hier blijkbaar, ondanks eerdere discussies die gevoerd zijn, van afgeweken door alles in 1x in te voeren.
    Hier kunnen wij niks in veranderen; als ik inlog op Meldkamerspel krijg ik hetzelfde scherm als jullie allemaal, zonder zelf ook maar iets extra te kunnen.



    In ieder geval wordt alles opgelost.
    Daarnaast heb ik al aangegeven voor de volgende update een duidelijk afspraak te willen hoe met dit soort updates om gegaan wordt.
    Als deze update morgen online had gekomen en wij dit niet op tijd hadden gezien, waren we een weekend verder...

  • Wat ik al zei... de ontwikkelaar gaat het nu tot een verdienmodel maken!

    Je zou ook gewoon even kunnen wachten met die ene melding. Als je 14 kazernes hebt betekend minimaal 15 meldingen oeh wat een pijn als 1 melding 1 dag moet worden gemist.


    Vergeet niet dat je niet MOET betalen, als jij gelijk een voorlichter wilt staat het je vrij, daar zijn de coins uiteindelijk voor, versnelling.


    EDIT: Dat 't niet handig is dat we 5 dagen moeten wachten, oke. Maar dit zal zeker geen "verdien model" zijn.

  • Daarnaast heb ik al aangegeven voor de volgende update een duidelijk afspraak te willen hoe met dit soort updates om gegaan wordt.

    gewoon zo als het vroeger was:


    aankondiging met een opleiding als die nodig was.
    na een week of 2 weken dan het voertuig en meldingen in het spel.


    ik snap niet zo goed waarom dat nu ineens anders moet. We hebben nu al meer dan een half jaar deze ontwikkelaars en dat hele halfjaar deden ze altijd al wat er altijd gebeurde, tot ineens vandaag dat alles tegelijk in het spel moest....

  • Je zou ook gewoon even kunnen wachten met die ene melding. Als je 14 kazernes hebt betekend minimaal 15 meldingen oeh wat een pijn als 1 melding 1 dag moet worden gemist.
    Vergeet niet dat je niet MOET betalen, als jij gelijk een voorlichter wilt staat het je vrij, daar zijn de coins uiteindelijk voor, versnelling.


    EDIT: Dat 't niet handig is dat we 5 dagen moeten wachten, oke. Maar dit zal zeker geen "verdien model" zijn.

    Ja ik denk dat je helemaal gelijk hebt met 15 meldingen... het zou zomaar kunnen dat je dan zo meteen 14 meldingen hebt die je niet af kan handelen... En op 248 kazernes... Ik heb er nu al een aantal ik niet af kan handelen.... En dan heb ik echt mijn 249 meldingen nog niet allemaal hoor!


    Maar goed... Ineens wordt het nu weer aangepast. Ach ik heb de eerste 6 coins al uitgegeven!

  • gewoon zo als het vroeger was:
    aankondiging met een opleiding als die nodig was.
    na een week of 2 weken dan het voertuig en meldingen in het spel.


    ik snap niet zo goed waarom dat nu ineens anders moet. We hebben nu al meer dan een half jaar deze ontwikkelaars en dat hele halfjaar deden ze altijd al wat er altijd gebeurde, tot ineens vandaag dat alles tegelijk in het spel moest....

    Dat is ook zoals wij het meermaals hebben gevraagd.
    Nogmaals, wij kunnen niet meer doen dan aangeven dat dit wat ons betreft geen handige zet is, en dat hebben ze vandaag gemerkt.



    Dat Xyrality reeds een half jaar onze content verzorgt is correct.
    Echter, dit is pas de 2e keer dat wij een set voertuigen invoeren: AT, VL.


    Bij het AT hebben zij dit op de oude manier gedaan zoals jullie gewend waren, en daarna startte de discussie over het feit dat men in Duitsland alles liever in 1x ziet.
    Dit is het eerste voertuig dat is ingevoerd ná deze discussie, en dus ook de eerste keer dat wij verrast werden met het feit dat men de nieuwe manier - ondanks afgeraden - heeft gebruikt.


    In ieder geval, zoals aangegeven, wordt het probleem nu opgelost.

  • Nee, de rest blijft beschikbaar.


    Wij zorgen er nu voor dat alles wordt hersteld naar de situatie van vroeger.
    Met andere woorden:


    • Vandaag: Opleiding en voertuig (Blijven beschikbaar)
    • Volgende Week (Over 5 dagen): Voertuig verplicht in meldingen


    Wij halen nu dus alleen deze vereiste uit de meldingen weg, maar de opleidingen en het voertuig blijven ongewijzigd.

  • Ja ik denk dat je helemaal gelijk hebt met 15 meldingen... het zou zomaar kunnen dat je dan zo meteen 14 meldingen hebt die je niet af kan handelen... En op 248 kazernes... Ik heb er nu al een aantal ik niet af kan handelen.... En dan heb ik echt mijn 249 meldingen nog niet allemaal hoor!
    Maar goed... Ineens wordt het nu weer aangepast. Ach ik heb de eerste 6 coins al uitgegeven!

    Zou sterk zijn als je 15 meldingen met voorlichter krijgt maar inderdaad die kans bestaat.


    En mijn excusus maar als je met 249 meldingen neem ik aan dan nog steeds geen 30 kan laten staan, dan heb ik inderdaad niks meer te zeggen.


    Dat het onhandig is is zeker waar maar zoals Data hierboven uitlegt Xyrality graag een nieuwe manier wil gebruiken voor het invoeren van updates veranderingen zijn niet altijd leuk maar zullen toch altijd moeten gebeuren. Dit zal makkelijker voor hun zijn.

  • Dank voor je reactie, helder.