Voorlichter!

  • Jij ben er zeker ook zo'n persoon die gaat klagen op een politie agent waarom die de weg heeft afgezet terwijl er verderop een dodelijk ongeluk is gebeurd maar dat jij er langs moet... of in een supermarkt gaat jammeren tegen de vakkenvullers waarom het leeg is maar de inkoper ze werk niet gedaan heeft?

    ik wil een ding duidelijk maken en dat is dat ik nooit zal klagen als er een wegafzetting is. Ook zal ik nooit klagen wanneer een vak in de supermarkt leeg is. ik heb een lange tijd zelf in de supermarkt gewerkt en ik weet hoe irritant het is als mensen gaan klagen dat er iets niet is of duizend keer dezelfde vraag stellen.


    Meld je aan met een sollicitatie brief bij het MKSTeam en ga je is meemaken hoe de andere kant van het spel in elkaar zit en hoeveel tijd het kost.

    dat ga ik zeker ook doen over een paar jaar als ik daar tijd voor heb. Op dit moment heb ik het erg druk met school en ik kan er geen tijd voor vinden om dat te doen. Ook respecteer ik zeker alle mensen die hier dit spel mogelijk maken, alleen zal dat niet altijd uit al mijn berichten te zien zijn.

    Ik zeg einde discussie / klagen etc. slotje op dit topic :)

    dat zou ik ook zeggen. Volgende keer zal ik wel niet meer mijn mening geven, want schijnbaar zijn mensen er toch niet blij mee als ik dat doe.

  • dat zou ik ook zeggen. Volgende keer zal ik wel niet meer mijn mening geven, want schijnbaar zijn mensen er toch niet blij mee als ik dat doe.

    Volgens mij is jou punt gemaakt en kan iedereen dat lezen en natuurlijk mag jij je mening geven. Maar zoals @Data net ook al aangaf is er gesproken met Duitsland en is het afwachten of dat het resultaat heeft.


    Dus ben ik van mening dat er voor nu gewoon een slotje op kan.

  • ten eerste ik verspreid mijn voertuigen hoe ik wil
    ten tweede zijn mijn voertuigen verspreid
    maar als er iedere keer voertuigen bijkomen
    hebben we op een gegeven moment plaats te weinig
    en als kaatste ik wens hier geen commentaar meer op


    @stijnh bedankt om het even duidelijk te maken

  • Wel grappig dat hier boven wordt vermeld dat de ontwikkelaars niet op geld assen, tuurlijk doet ieder game dat. We weten wat er gebeurd zonder geld.


    Opzicht, is het geen probleem. Misschien dat het idd netter was dat we de kans hadden om 5 dagen van te voren alvast mensen op te leiden.


    Daar sta ik dan. met ruim 75 kazernes, 130 miljoen credits gespaard. 0 coins, 5 dagen wachten omdat ik haast niet veder kan ;)


    #En nee geen coins.

  • Ik weet niet of je geheel realistisch speel, of gewoon in elke post een voertuig-type wil hebben, maar H-OvD-B vervangt de taken van OvD-B. Dus de OvD-B zou je eventueel weg kunnen laten, en heb je weer een plaatsje vrij.


    Voor waterongevalen en vliegveld heb ikzelf een aparte post gemaakt, maar ik speel niet realistisch.


    Ik heb mijn posten als volgt ingevuld en zoals gezegd, water en vlieg is apart.


    Uitgebouwde post (Compleet = 17 voertuigen)
    AGS (1x)
    Adem (1x)
    Comm (1x)
    HovD (2x)
    HV (1x)
    Red (2x)
    Slang (2x)
    TS (5x)
    VL (1x)
    WVD (1x)

  • ik speel realistisch op gebied van kazernes bouwen
    met voertuigen is het onmogelijk omdat er veel voertuigen er niet inzitten
    maar inderdaad mijn OVD-B is er niet bij die laat ik ook weg maar ik zal u even een kazerne uit typen die ik heb in BE is dan ook een hoofdpost en gelegen aan de haven dus veel inzet nodig en waterongevallen nodig


    hier staat :
    ABH 1x
    COH 1x
    HOVD-B 2x
    DPH 1x
    HA 3x
    HW 1x
    HVH 1x
    PM-OR 1x
    SIV 1x (dat geruik ik hier als singnalisatie dat hebben ze hier in BE)
    TS x2
    TS-OR x1
    TST x1
    TSTN x1
    DA-VL x1
    PM-WVD x1
    WO x1
    WTH x2
    WOA x1


    wat maakt dat ik 17 voertuigen heb en 6 haakarmbakken
    maar als je even kijkt mis ik nog een paar voertuigen die ik wel op deze post nog graag zou willen onder andere DA-AGS en nog een AL of HW maar ja dat gaat nu niet


    wat ik momenteel een heel grote aanpassing zou vinden is dat bij de brandweer de 17 plaatsen behouden blijven MAAR dat er zoals bij het hoofdbureau van de politie per uitbreiding een stand plaats bij komt
    BV: je koopt een waterongevallen uitbreiding en je krijgt 4 standplaatsen omdat je 4 voertuigen hebt
    BV Haakarm bij aankoop van 2 Haakarm bakken 1 standplaats of haakarmen uitbreiden naar 8 ipv 6 en dat dan ook gebruiken vaan de haakarm te stationeren

  • Wel grappig dat hier boven wordt vermeld dat de ontwikkelaars niet op geld assen, tuurlijk doet ieder game dat. We weten wat er gebeurd zonder geld.

    om de discussie me af te sluiten...


    Ik doelde alleen op dat het geen "aftroggelen" is.


    Tuurlijk, ontwikkelaar heeft geld nodig om spel werkend te houden.
    Maar er is een verschil tussen stimuleren en dwingen / aftroggelen...



    In ieder geval op verzoek een slotje op het topic.
    Ik deel de mening dat alle punten nu duidelijk zijn gemaakt, en - zoals aangegeven - gaan wij proberen dit te voorkomen in de toekomst