[DONE]Brand preventie

  • Misschien is het een idee om de DB's bij de Brandweer een functie te geven. Denk hierbij aan een melding/event van Preventie.


    Nu zijn Dienstbussen eigenlijk niet van waarde is het spel.

    Rang: Hoofdcommandeur.
    Team: Nationale Meldkamer Nederland.

    Zoek je een leuk en gezellig team zonder verplichtingen en met weinig regels? Join ons team!

  • De waarde die ze nu hebben is dat je ze kan gebruiken om extra personeel mee te sturen naar een incident wat er vervolgens in resulteerd dat het incident sneller opgelost kan worden. Dus ze hebben wel degelijk waarde.

    Ik heb dit nog nooit hoeven doen. En dat een incident sneller wordt opgelost ben ik niet met je eens.

    Rang: Hoofdcommandeur.
    Team: Nationale Meldkamer Nederland.

    Zoek je een leuk en gezellig team zonder verplichtingen en met weinig regels? Join ons team!

  • In het begin hadden wij meldingen waar een minimum personen aantal benodigd was.
    Hier kon je de dienstbus of dienstauto voor inzetten, zodat je niet je andere voertuigen hoefde te "verspillen" hieraan.


    Tegenwoordig hebben wij deze vereiste verwijderd van deze meldingen.
    Dientbussen kunnen nu dus gebruikt worden "omdat ze er in het echt ook staan", of voor geplande inzetten (alhoewel ik niet zeker ben of daar een fout in zat??)


    Meldingen zullen niet sneller worden opgelost met dienstbussen of dienstauto's, ondanks dat dit op het forum inderdaad wel al een aantal keer genoemd is.
    De snelheid waarop meldingen worden afgerond is volledig afhankelijk van de slagkracht van de ingezette TS'en, en dus niet van enig ander voertuig.