Suggestie - voertuigsnelheden blauw/blauw

  • Dag allemaal,


    als eerste wil ik aangeven dat dit mijn eerste post is, en ik zeer waarschijnlijk minder speluren/ervaring heb als de meeste die dit zullen lezen. Desalniettemin kwam ik recent achter het volgende;
    voertuigen onderweg naar een ongeval met optische- en geluidssignalen rijden precies even snel als voertuigen die terug keren naar de kazerne/standplaats. Het lijkt mij dat voertuigen die met PRIO1 naar een melding gaan, enigszins sneller zullen rijden als voertuigen die naar de kazerne gaan/rijden met PRIO2.


    Het kan zijn dat ik dingen over het hoofd zie, ook gebruik ik (nog) geen A&U regels.


    RozijnenCakeje

  • Is zeker sneller, bovenaan je voertuigen lijst staat Prio 1. Klik daar eens op. Dan switcht die Prio 2 en zie je al een tijdsverschil, nu meen ik dat ze terug gewoon prio 2 rijden, dat weet ik niet zeker maar in ieder geval wel slomer als met lichten.

  • ik heb ook al eens aangekaart dat de snelheden niet helemaal kloppen, naar mijn idee zijn voertuigen die terug naar hun post gaan sneller dan P2 voertuigen.
    misschien is het handig als hier een keer naar gekeken wordt.
    voorbeeld van hoe het naar mijn idee zou moeten zijn:

    • status 4: 1
    • status 1 prio 2: 1,5
    • status 1 prio 1: 2

    het is eerder aangegeven dat er ook naar de toegestane snelheid van de weg wordt gekeken, dat moet daarin ook megenomen worden natuurlijk.


    MVG, Ben