Suggestie: Meer bevoegdheden Spraakaanvraagadmin

  • Suggestie: een (co/spraakaanvraag) admin kan wanneer iemand offline gegaan is maar zijn/haar ambulances/noodhulp voertuigen nog met patient/arrestant ter plaatse via spraakaanvraag op vervoersinstructies wachten met een aantal handelingen het betreffende voertuig geforceerd wegsturen, zonder patient.


    Wanneer de betreffende eigenaar online is kan de (co/spraakaanvraag) admin helemaal niets ondernemen. Maar mensen kunnen voor het spel nog als online gezien worden maar feitelijk niet meer aanwezig zijn, bv als ze hun sessie open laten staan op hun PC.


    Mijn suggestie is maak het wegsturen van voertuigen met onbeantwoorde spraakaanvraag ook mogelijk in het geval de eigenaar wel online is. Met name bij grote inzetten scheelt dit veel frustratie bij andere teamleden en mensen zijn sneller geneigd om voertuigen te sturen in zo'n geval.

  • In mijn ogen is een team om samen te werken.
    Wanneer het toegestaan is om aanvragen te verwijderen als een speler online is kun je dus makkelijk spelers pesten via het spel.
    Ik denk dat je er gewoon op moet vertrouwen dat teamleden alles netjes afwerken. Of hier binnen het team afspraken over maken.
    Ik zie dus liever de gezelligheid bewaard blijven.

  • Tot nu toe ik ook niet. Maar mij lijkt door het mogelijk maken om mensen zijn ambu's weg te sturen als ze online zijn dat je de mogelijkheden wel gaat bieden.
    Wanneer een SpraakaanvraagAdmin het niet goed kan vinden met iemand heeft hij wel de mogelijkheden, om die speler geld te ontnemen. Als hij bijvoorbeeld sneller reageert dan de betreffende speler.
    Persoonlijk zie ik dit dus niet zitten, maar ik ben geen admin. Dus mogelijk dat andere het wel zien zitten en dat het dan dus toch in het spel kan komen.

  • Ik zou dit eerder als een functie voor co admins willen zien. Die mensen zijn ook meer vertrouwd.


    Er zijn inderdaad teams die iedereen spraak aanvraag geven maar als je dat niet zou doen zou je toch makkelijk kunnen controleren wie het was en consequenties op geven? Ik bedoel als je 100 leden hebt met 10 spraak aanvraag admins dan kunnen maar 10 leden + je admins 't zijn dus dan word de zoektocht kleiner en als je iemand al speciaal vertrouwt met het rang dan zullen ze die niet misbruiken.


    Maar zie dit niet als noodzaak zie liever andere updates doorgevoerd worden, je kan hier nog altijd een regel in je eigen team maken, geen ambus sturen als je ze niet weggestuurd en zo niet plak je daar consequenties op.

  • Tot nu toe ik ook niet. Maar mij lijkt door het mogelijk maken om mensen zijn ambu's weg te sturen als ze online zijn dat je de mogelijkheden wel gaat bieden.
    Wanneer een SpraakaanvraagAdmin het niet goed kan vinden met iemand heeft hij wel de mogelijkheden, om die speler geld te ontnemen. Als hij bijvoorbeeld sneller reageert dan de betreffende speler.
    Persoonlijk zie ik dit dus niet zitten, maar ik ben geen admin. Dus mogelijk dat andere het wel zien zitten en dat het dan dus toch in het spel kan komen.

    Als jij een lid hebt dat zijn functie misbruikt, lijkt het mij logisch dat zo'n persoon het niet waard is om te blijven fungeren als spraakaanvraag administrator. In mijn ogen zou je als een admin, dan wel als co-admin, dan wel als spraakaanvraag admin een beetje normaal om moeten kunnen gaan met je leden.


    Om op het idee terug te komen: Zelf ben ik geen admin, maar ik kan begrijpen dat zo iets vervelend is, dus ben het eens met dit idee en dat het een hoop irritatie en drukte kan voorkomen.

  • De groep spraakaanvraag admins is als team natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid.
    Als deze functie er komt, dan is het naar mijn idee logisch dat het als functie voor de spraakaanvraagadmins is.


    Wij hebben in ons team eigenlijk helemaal geen spraakaanvraag admins meer, aangezien wij als admins die taak op ons hebben genomen samen met de co admins. Zelfde met docenten. Er is bijna altijd wel een (co)admin online bij ons.


    Ik zou deze functie zeker waarderen, aangezien wij al een aantal keer te maken hebben gehad met teamleden die plotseling naar het ziekenhuis moesten of die zelf bij de brandweer zitten en de pieper ging af en het spel aan bleef staan op de pc. Sommige zijn dan echt gewoon 2 a 3 uur weg en je spraakaanvraag kan je niets mee.


    Deze functie zou daarin zeker het speelplezier verhogen en het is aan het team hoe het in te richten en afspraken er over te maken.