Extra knop: leeg wegsturen

  • Om het gebruiksgemak voor (co) admins en spraakaanvraag admins die onbeantwoorde spraakaanvragen moeten oppakken te verhogen zou in het incidentscherm onder "voertuigen ter plaatse" waar je in de rechter kolom nu bij eigen voertuigen een knop "retour post" bij het betreffende voertuig hebt, een knop "wegsturen" kunnen komen zodat je als (spraakaanvraag/co) admin niet steeds op elk individueel voertuig moet klikken dan zonder transport weggaan en dan terug naar incident en dan weer de volgende openstaande spraakaanvraag moet opzoeken.


    Maar net als bij "retour post" in het incident scherm daar direct in het scherm het voertuig terug kunnen sturen en dan direct daar weer terugkomen om het volgende voertuig terug te kunnen sturen.

  • Het zal zeker voor teams waar dit een groot probleem is mogelijk een oplossing kunnen bieden.
    Alleen lijkt het mij dat door goed samenwerken er weinig problemen zullen zijn.
    Het zal dus volledig afhankelijk zijn van de meningen van andere en de admins.
    Nogmaals persoonlijk zie ik liever andere updates, aangezien deze voor mij niet echt een toegevoegde waarde zal hebben.