[FMKS0120] spraakaanvraag van teamleden verwijderen [AFGEROND]

  • het was mij laatst opgevallen dat als een spraakaanvraag admin of admin een spraakaanvraag afhandelt, dat de patient weg gaat, maar de ambu op de melding blijft staan.


    als je de spraakaanvraag wilt verwijderen, wordt er gezegd: "zonder transport weggaan". de patient gaat weg, maar de ambu blijft staan. als er dan nog patienten bij de melding zijn, behandelt die ambu nog een patient en binnen een paar minuten heb je weer een spraakaanvraag.


    is het bij de bedoeling dat als een spraakaanvraag wordt gedaan door een admin of spraakaanvraag-admin dat alleen de patient weggaat, of dat de patient én de ambu weggaan? graag zou ik op deze vraag een antwoord willen

  • Ik vindt dat als een spraakaanvraag om wat van reden ook lang staat te wachten tot de speler het af kan handelen, en een admin het op den duur gaat afhandelen dan,
    Dan vindt ik dat hij het normaal moet afhandelen, dus patient naar een ziekenhuis moet sturen en een arrestant naar een politiecel.


    De speler kan om wat van reden ook even niet in de mogelijkheid zijn om zijn spel af te handelen, een Admin zou ook graag zien dat zijn spraakaanvraag normaal af gehandeld zou worden als hij het om wat van reden niet kan doen.

  • In aanvulling op bovenstaand nog 3 suggesties:


    1/ om het gebruiksgemak voor (co) admins en spraakaanvraag admins die onbeantwoorde spraakaanvragen moeten oppakken te verhogen door in het incidentscherm onder "voertuigen ter plaatse" waar je in de rechter kolom nu bij eigen voertuigen een knop "retour post" bij het betreffende voertuig hebt, een knop "wegsturen" te hebben zodat je niet steeds op het voertuig moet klikken dan zonder transport weggaan en dan terug naar incident en dan weer de volgende openstaande spraakaanvraag moet opzoeken, maar net als bij "retour post" direct in het scherm terug komt waar je al stond en dan het volgende terug kan sturen.
    2/ om het voor (co) admins en spraakaanvraag admins mogelijk te maken om ook als de eigenaar van een voertuig wel online is diens voertuigen met spraakaanvraag te kunnen wegsturen. Mensen laten hun sessie open staan waardoor het lijkt alsof ze online zijn maar zijn dan soms een uur of meer weg en al die tijd kun je niet intervenieren als admin/SA-admin/co-admin.
    3/ de mogelijkheid om reeds tijdens het aanrijden of bij alarmering te kunnen aangeven waar welk ziekenhuis de ambu de patient naartoe moet brengen.

  • dit topic gaat over de fout dat een ambu op de melding blijft staan nadat je op de knop "zonder transport weggaan" hebt gedrukt.
    suggesties kan je beter zetten bij suggesties @Chris206 dan wordt het overzicht hier behoudt op het forum.

  • het was mij laatst opgevallen dat als een spraakaanvraag admin of admin een spraakaanvraag afhandelt, dat de patient weg gaat, maar de ambu op de melding blijft staan.


    als je de spraakaanvraag wilt verwijderen, wordt er gezegd: "zonder transport weggaan". de patient gaat weg, maar de ambu blijft staan. als er dan nog patienten bij de melding zijn, behandelt die ambu nog een patient en binnen een paar minuten heb je weer een spraakaanvraag.


    is het bij de bedoeling dat als een spraakaanvraag wordt gedaan door een admin of spraakaanvraag-admin dat alleen de patient weggaat, of dat de patient én de ambu weggaan? graag zou ik op deze vraag een antwoord willen

    Hoi 112Bussum,


    Dit is geen fout in het spel, je drukt namelijk op de knop "Zonder transport weggaan", het is niet de knop "ambulance wegsturen".
    Er gebeurd dus precies wat er staat. Dat het onhandig is, is wat anders, maar dat zou een suggestie kunnen zijn om dit aan te passen.

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “spraakaanvraag van teamleden verwijderen” naar “[FMKS0120] spraakaanvraag van teamleden verwijderen [AFGEROND]”.